Opis stanowiska pracy


Urząd Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw księgowości Pion Administracyjno-Finansowy

URZĄD ŻEGLUGI ŚRÓDLĄDOWEJ WE WROCŁAWIU
UL. PODWALE 62
50- WROCŁAW


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie rejestru faktur, opisywanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym
  • opracowanie niezbędnych danych do sprawozdań, analiz budżetowych i finansowych
  • sporządzanie wymaganej sprawozdawczości budżetowej z wykonania planów oraz analiz dot. realizacji dochodów i wydatków budżetowych
  • sporządzanie programów działania oraz projektów planów pracy analiz, prognoz, ocen, informacji i sprawozdań z zakresu realizowanych zadań
  • sporządzanie harmonogramów płatności
  • przygotowanie realizacji płatności w systemie bankowym
  • współpraca z głównym księgowym w przygotowaniu zmian planu finansowego w zakresie wydatków budżetowych
  • wystawianie not księgowych, związanych z rozliczaniem faktur, zgodnie z zawartymi umowami i porozumieniami
  • weryfikacja i uzgadnianie kont księgowych
  • księgowanie operacji gospodarczych
  • organizowanie inwentaryzacji majątku Urzędu i jej rozliczenia
  • obsługa finansowa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i jego rozliczanie


Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- pomieszczenie biurowe zlokalizowane na I piętrze, brak podjazdów, winda,
- narzędzia pracy - komputer stacjonarny i sprzęt biurowy,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wymagane dokumenty, tj. życiorys i oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.

Kandydaci zakwalifikowani, spełniający wymagania formalne będą informowani telefoniczne lub e-mailem o terminie kolejnego etapu naboru.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w zakresie księgowości budżetowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem programów wspomagających prace biurowe
  • znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i finansach publicznych
  • znajomość podstaw rachunkowości budżetowej
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność organizacji pracy
  • umiejętność obsługi programu księgowego


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-10-31
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    16/10/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi