Opis stanowiska pracy
Komenda Miejska Policji we WrocławiuKomendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw kancelaryjno - biurowych w Zespole do spraw Prezydialnych Komendy Miejskiej Policji we WrocławiuKomenda Miejska Policji
we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Rejestrowanie i rozdzielanie korespondencji wpływającej do Zespołu do spraw Prezydialnych KMP we Wrocławiu oraz organizowanie obiegu dokumentacji służbowej pomiędzy pracownikami Zespołu, a także kontrolowanie ich terminowości w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów.
- Prowadzenie ewidencji głównej aktów prawnych Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu oraz zamieszczanie ich w Elektronicznym Wykazie Aktów Prawnych, w celu zapewnienia jednostkom i komórkom organizacyjnym KMP we Wrocławiu bieżącego dostępu do aktualnych aktów prawnych.
- Kierowanie w imieniu Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu wniosków do Straży Granicznej w zakresie wydawania decyzji administacyjnych cudzoziemcom, którzy nielegalnie przebywają na terenie kraju, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji dot. kontroli legalności pobytu cudzoziemców na terytorium RP.
- Zapewnienie przepływu informacji dotyczących odpraw służbowych Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu oraz dokumentowanie przebiegu odpraw w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji w urzędzie.
- Pełnienie zastępstwa w sekretariacie Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu w celu zapewnienia właściwej organizacji pracy.
- Obsługiwanie poczty elektronicznej przesyłanej na skrzynkę Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu na platformie e-PUAP w celu bieżącego zapoznawania z jej treścią Kierownictwa KMP we Wrocławiu.
- Wydawanie zgód na wybrakowanie materiałów archiwalnych kat. BC oraz na przyjęcie materialów do Składnicy Akt KMP w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania składnicy akt i prowadzenia gospodarki archiwalnej w urzędzie.
Warunki pracyPraca ma charakter kancelaryjno - biurowy i będzie wykonywana przy oświetleniu naturalnym i sztucznym z wykorzystaniem urządzeń biurowych typu telefon, faks, ksero, skaner. Stanowisko znajduje się na I pietrze. W budynku jest winda i toalety częściowo przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych (brak uchwytów w ścianie) w toalecie na I piętrze, natomiast na parterze budynku toaleta jest w całości przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Podczas pracy na zajmowanym stanowisku istnieje konieczność swobodnego przemieszczania się po całym budynku oraz między budynkami Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu znajdującymi się przy ul. Sołtysowickiej 21 i przy ul. Podwale 31-33.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Mile widziane zgłoszenia osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub mailowo. Aplikacje nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kryteria zamieszczone w ogłoszeniu są zgodne z opisem stanowiska pracy. Przewidywane uposażenie na wyżej wymienionym stanowisku pracy wynosi 2563,72 zł brutto miesięcznie (mnożnik 1,3374) i dodatku za wysługę lat w zależności od stażu pracy od 5% do 20% uposażenia zasadniczego. Przewidywany okres zatrudnienia - 10.02.2020r.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:- wysoka kultura osobista
- umiejętność organizacji pracy zespołowej
- komunikatywność
- umiejętność analitycznego myślenia
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- umiejętność działania w stresie
- asertywność
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2019-04-30
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Wydział Kadr
Komendy Miejskiej Policji
we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław