Opis stanowiska pracy
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska we WrocławiuRegionalny Dyrektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalistaRegionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska we Wrocławiu
pl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Wspieranie prac Planisty Regionalnego w prowadzeniu i obsłudze biurowo-administracyjnej projektu POIS.02.04.00-00-0193/16 „Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000”, zw. dalej „PZObis” (dofinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 w ramach działania 2.4 oś priorytetowa II, zw. dalej POIŚ), w tym w szczególności:
- opracowywanie projektów dokumentów, ogłoszeń, porozumień oraz umów niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu,
- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do uruchomienia procedur zamówień publicznych,
- przygotowywanie projektów wniosków o płatność – w miesięcznych okresach,
- obsługa kancelaryjna korespondencji związanej z realizacją projektu,
- kompletowanie całości dokumentacji związanej z realizacją projektu,
- przygotowywanie projektów pism, informacji, zestawień, prezentacji i sprawozdań dotyczących realizacji projektu,
- obsługa techniczna i organizacyjna spotkań, warsztatów, konferencji, w tym sporządzanie sprawozdań i protokołów,
- organizacja logistyczna związana z procesem tworzenia planów zadań ochronnych, w tym m.in. organizacja niezbędnych spotkań, konferencji,
- zapewnienie zainteresowanym osobom i podmiotom możliwości zapoznania się z wynikami opracowań na potrzeby sporządzania projektów planów, przeprowadzenie udziału społeczeństwa,
- przygotowywanie informacji, zestawień i sprawozdań dotyczących realizacji projektu, które będą przekazywane do Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska i innym podmiotom,
- przygotowywanie informacji dla społeczeństwa o realizacji działań związanych z realizacją projektu (strona internetowa, tablica ogłoszeń RDOŚ) zgodnie z ustawowymi wymogami, Wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji oraz ewentualnych wytycznych RDOŚ w tym zakresie,
- kompletowanie całości dokumentacji związanej z realizacją projektu,
- udział, w tym przygotowywanie materiałów, w ewentualnych kontrolach przeprowadzanych przez Generalną Dyrekcję Ochrony Środowiska, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej lub inne jednostki upoważnione do przeprowadzenia kontroli w zakresie realizacji projektu.
Warunki pracy• praca administracyjno – biurowa
• krajowe wyjazdy służbowe
• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
• kierowanie osobowym samochodem służbowym
• stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniach biurowych, z dostępem do światła dziennego
• stanowisko pracy wyposażone jest w zestaw komputerowy, sprzęt peryferyjny i telefon
• budynek dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
• Zatrudnienie w formie umowę o pracę na pełen etat.
• Przewidywana długość zatrudnienia: czas trwania projektu PZObis, tj. do dnia 31 grudnia 2021 r.
• Prosimy o podanie danych kontaktowych: adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
• Kandydatki/kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym będą poinformowani telefonicznie lub mailem.
• Wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę oraz własnoręczny podpis.
• Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
• W terminie 3 miesięcy od upływu terminu składania ofert, istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów aplikacyjnych. Dokumenty nieodebrane w terminie, zostaną komisyjnie zniszczone.
• Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (71) 340-68-39 lub (71) 340-60-22
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe wyższe profilowane (administracja, prawo, ochrona środowiska lub biologia) lub wyższe
i studia podyplomowe z zakresu funduszy unijnych (zarządzanie, administrowanie lub rozliczanie projektów)
doświadczenie zawodowe/staż pracy6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w obszarze związanym z ochroną przyrody lub w obszarze związanym z funduszami unijnymi
pozostałe wymagania niezbędne:- Znajomość ustawy o ochronie przyrody wraz z aktami wykonawczymi do niej.
- Znajomość przepisów Prawa Zamówień Publicznych oraz rozliczania projektów finansowanych z środków Unii Europejskiej .
- Znajomość przepisów dotyczących postępowania administracyjnego.
- Znajomość procedur i dyrektyw unijnych związanych z Europejską Siecią Natura 2000.
- Znajomość terenu województwa dolnośląskiego, występujących form ochrony przyrody ze szczególnym uwzględnieniem obszarów Natura 2000.
- Umiejętność obsługi komputera (w tym pakietu MS Office).
- Umiejętność pracy w programie Quantum GIS.
- Prawo jazdy kategorii „B”.
- Umiejętność argumentacji stanowiska.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Udział w zarządzaniu lub rozliczaniu projektu finansowanego z funduszy unijnych lub krajowych.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia prawa jazdy kategorii „B” lub oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kategorii „B”.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówkopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.Dokumenty należy złożyć do: 2017-07-31
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu