Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Bydgoszczy

Kujawsko-Pomorski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw organizacyjnych w Wydziale Kadr i Szkolenia oraz Organizacji

85-018 Bydgoszcz ks. Piotra Skargi 2

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Koordynuje pracę sekretariatu, w tym: obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych, obsługa połączeń telefonicznych, prowadzenie sprawnego obiegu dokumentów oraz przyjmowanie interesantów
  • Ewidencjonuje korespondencję przychodzącą i wychodzącą w elektronicznym systemie e-DOK oraz przekazuje wpływającą korespondencję do dekretacji Kierownikowi Delegatury
  • Wystawia i rejestruje „Polecenia wyjazdów służbowych” oraz terminowo sporządza skierowania na badania wstępne, okresowe i kontrolne w ramach profilaktycznej opieki zdrowotnej pracowników Delegatury
  • Prowadzi dokumentację dotyczącą urlopów i absencji pracowników Delegatury oraz nadzoruje ich wykorzystanie
  • Nadzoruje i prowadzi ewidencję czasu pracy pracowników Delegatury w elektronicznym systemie czasu pracy na podstawie sporządzanych harmonogramów oraz pozostałej dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
  • Sporządza i terminowo przekazuje stosowne zestawienia i dokumenty w zakresie rozliczania czasu pracy pracowników Delegatury
  • Współpracuje z pracownikiem odpowiedzialnym za prowadzenie spraw kadrowych w zakresie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • Współpracuje z pracownikiem odpowiedzialnym za prowadzenie archiwum zakładowego w zakresie prowadzenia spraw filii archiwum zakładowego znajdującej się w Delegaturze


Warunki pracy


  • Praca administarcyjno-biurowa w sekretariacie

  • Praca związana z obsługą klienta wewnętrznego i zewnętrznego

  • Praca wymagająca wysokiej kultury osobistej i łatwej komunikatywności

  • Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie

  • Siedziba Inspektoratu: budynek dwupiętrowy – stanowisko pracy na II piętrze, budynek posiada podjazd dla wózków inwalidzkich, stanowisko pracy wyposażone w komputer, urządzenia biurowe



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • Zakwalifikowanych do kolejnego etapu, powiadomimy telefonicznie lub mailowo.

  • Oferty składane elektronicznie - dokumenty aplikacyjne należy własnoręcznie podpisać, wstawić datę ich sporządzenia i dołączyć w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy o dostarczenie oryginałów tych dokumentów (do wglądu).

  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zostaną zniszczone po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu można je odebrać, gdyż nie będą odsyłane.

  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

  • Złożone dokumenty aplikacyjne zostaną zweryfikowane pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

  • Na ofercie proszę koniecznie zaznaczyć numer ogłoszenia.

  • Kandydaci wybrani we wstępnym etapie procedury naboru zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

  • Oferty otrzymane po terminie oraz niespełniające wymagań formalnych i koniecznych nie będą rozpatrywane. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

  • Osoby, których oferty zostaną odrzucone nie będą powiadamiane.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w zakresie obsługi sekretariatu i/lub kancelarii

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych
  • Znajomość zasad obiegu dokumentacji
  • Znajomość podstaw kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość systemów operacyjnych Windows oraz aplikacji biurowych i użytkowych
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu
  • Łatwość komunikacji
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość programu do zarządzania dokumentami i zadaniami – e-Dok
  • kurs archiwalny I stopnia


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu archiwalnego I stopnia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-10-10
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska
    ul. ks. P. Skargi 2
    85-018 Bydgoszcz

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    30/09/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi