Opis stanowiska pracy


Urząd Morski w Szczecinie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw nadzoru inwestorskiego w Wydziale Techniczno-Inwestycyjnym

70-207 Szczecin Plac Stefana Batorego 4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie z ramienia Urzędu Morskiego nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi inwestycjami i remontami niewymagającymi zatrudnienia podmiotu zewnętrznego (np. Inżyniera Kontraktu), w celu dopilnowania prawidłowego wykonania robót (zgodnego ze sztuką budowlaną).
  • Udział w przygotowywaniu dokumentacji związanych z udzieleniem zamówień publicznych w zakresie zadań realizowanych przez wydział, w tym: przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, specyfikacja istotnych warunków zamówienia, w celu udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującymi procedurami.
  • Udział w prowadzeniu spraw formalno-prawnych związanych z realizowanymi przez Wydział inwestycjami i remontami w zakresie wskazanym przez Naczelnika Wydziału, w celu dopilnowania zgodności prowadzenia prac i wykonania robót z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami związanymi.
  • Prowadzenie rozliczeń finansowych wykonawców w ramach zadań prowadzonych przez wydział (weryfikacja kosztorysów, systematyczna kontrola i potwierdzanie faktur wykonawców w zakresie zgodności z wykonaniem rzeczowym i finansowym oraz warunkami umowy) jeśli dla danego zadania nie ma zatrudnionego Inżyniera Kontraktu, w celu prawidłowego rozliczenia wykonawców.
  • Opracowywanie projektów umów i zleceń dla wykonawców zewnętrznych na wykonanie dokumentacji technicznych, robót budowlanych i innych usług (nadzory, badania, ekspertyzy) wynikających z planu zadań wydziału w celu ich realizacji.
  • Sprawdzanie opracowanych przez wykonawców dokumentacji związanych z realizacją zleconych zadań w tym m.in. dokumentacji projektowych, pod względem ich kompletności tj. uzyskania wszystkich wymaganych uzgodnień i pozwoleń, w celu ich odebrania i prawidłowej realizacji zadania.


Warunki pracy


  • Praca w terenie;

  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe;

  • Praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie;

  • Obecność wind/wejście schodami;

  • Brak odpowiednio dostosowanych toalet dla potrzeb osób niepełnosprawnych;


 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • WYMAGANE DOKUMENTY TJ. ŻYCIORYS (CV), LIST MOTYWACYJNY I OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ WŁASNORĘCZNIE PODPISANE.

  • WYNAGRODZENIE ZASADNICZE - 7 000,00 ZŁ. BRUTTO + DODATEK ZA WYSŁUGĘ LAT.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
doświadczenia w organizowaniu, prowadzeniu i nadzorowaniu procesu inwestycyjnego w budownictwie. Umiejętność weryfikacji kosztorysów budowlanych.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość zasad i procedur związanych z prowadzeniem inwestycji budowlanych.
  • Znajomość przepisów administracji publicznej, prawa budowlanego, ochrony środowiska oraz przepisów pochodnych.
  • Posiadanie uprawnień budowlanych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności hydrotechnicznej lub budowlano konstrukcyjnej obejmującej również budowle hydrotechniczne.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa – pracodawca nie będzie zwracał kosztów z tym związanych.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
  • Ogólna znajomość zasad realizacji i finansowania inwestycji realizowanych ze środków budżetu państwa.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności hydrotechnicznej lub budowlano konstrukcyjnej obejmującej również budowle hydrotechniczne.
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentów potwierdzających Przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2026-01-02
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Dokumenty należy przesłać na adres:

    Urząd Morski w Szczecinie
    Pl. Stefana Batorego 4
    70-207 Szczecin

    lub złożyć osobiście w Kancelarii Urzędu I piętro, pokój 130

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    09/12/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi