Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Szczecinie

Zachodniopomorski Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista Wydział Budżetowo-Administracyjny

71-615 Szczecin ul. Jana Matejki 6B

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Sprawdza pod względem formalnym i rachunkowym dodwód finasowych.
  • Prowdzi rejestr wpływów budżetowych z tytułu nałożonych kar pienieżnych oraz zwrot kosztów badań laboratoryjnych.
  • Uzgadnianie zapisów i dowodów księgowych z bankiem oraz dokonywanie niezbędnych czynności do zamknięcia bieżących miesięcy.
  • Prowadzi bieżące księgowanie zatwierdzonych i zdekretowanych dowodów finasowych.
  • Kontroluje raporty kasowe oraz pozostałych dowodów oraz operacji finasowych przed dekretacją.
  • Rolicza delegacje służbowe pracowników.
  • Rozlicza wpływy oraz windykację należności.
  • Dokonuje terminowych operacji bankowych i kasowych, w tym regulowanie zobowiązań wobec kontrahentów.
  • Sporządza wydruki komputerowe oraz archiwizuje dane zawiązane ze stanowiskiem.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


- praca o charakterze administarcyjno - biurowym w siedzibie urzędu, w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,


- zagrożenie korupcją,


- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


- pomieszczenia WIIH znajdują się na parterze i III piętrze budynku,


- w budynku znajdują się urządzenia higieniczno-sanitarne na każdej kondygnacji,


- brak podjazdów i windy,


- oświetlenie dzienne i sztuczne ledowe,


- stanowisko wyposażone jest w komputer stacjonarny lub przenośny, monitor ekranowy, telefon, drukarkę.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Prosimy o podawanie adresów e-mailowych. Oferty złożone przez kandydatki/kandydatów, które nie zostały zakwalifikowane do postępowania rekrutacyjnego, bądź nie zostały wskazane jako najlepsze w protokole z naboru, są komisyjnie niszczone po upływie 1 miesiąca po zakończeniu rekrutacji. Oferty te mogą zostać na wniosek adresatki/adresata odesłane lub odebrane osobiście w pokoju 311 przed upływem w/w terminu. Oferty kandydatek/kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia wskazanych w protokole z naboru jako najlepsze, są komisyjnie niszczone po upływie trzech miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać na wniosek adresatki/adresata odesłane lub odebrane przed upływem w/w terminu. Do składania dokumentów zachecamy również osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe (np.: ekonomiczne, administracyjne)

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
- w obszarze księgowości

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Komunikatywość
  • Umiejętność redagowania pism
  • Odporność na ster
  • Znajomość pakietu Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości budżetowej - ok 1 roku.
  • Znajomość ustawy o finasach publicznych.
  • Znajomość ustawy o rachunkowości.
  • Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
  • Znajomość obsługi programów księgowych.
  • Znajomość języka angielskiego poziom komunikatywny.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-19
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Szczecinie ul.Jana Matejki 6B, 71-615 Szczecin, sekretariat, pok.311.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    09/04/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi