Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Szczecinie

Zachodniopomorski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista Samodzielne stanowisko pracy ds organizacji


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zadanie 1: Przygotowywanie we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi projektów odpowiedzi na pytania pojawiające się w trakcie kontroli zewnętrzych oraz na wystąpienia pokontrolne
  • Zadanie 2: Opracowywanie dokumentów związanych z organizacją i funkcjonowaniem Wojewódzkiego Inspektoratu, a w szczególności przygotowywanie we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi projektów zarządzeń wewnętrznych, porozumień, regulaminów oraz ich rejestrowanie i kompletowanie
  • Zadanie 3: Przygotowywanie projektów upoważnień i pełnomocnictw dla pracowników Wojewódzkiego Inspektoratu do załatwienia spraw w imieniu Wojewódzkiego Inspektora oraz prowadzenie rejestru tych upoważnień i pełnomocnictw
  • Zadanie 4: Prowadzenie rejestru materiałów pokontrolnych Najwyższej Izby Kontroli i innych kontroli przeprowadzanych w Wojewódzkim Inspektoracie
  • Zadanie 5: Sprawdzanie na polecenie Wojewódzkiego Inspektora pod względem merytorycznym i formalnym projektów dokumentów w celu zweryfikowania ewentualnych nieprawidłowych zapisów
  • Zadanie 6: Informowanie Wojewódzkiego Inspektora o zmianach w obowiązującym stanie prawnym oraz o uchybieniach w zakresie działalności Wojewódzkiego Inspektoratu


Warunki pracy

praca w siedzibie urzędu


- wyjazdy służbowe
- prowadzenie samochodu służbowego
- praca wymagająca szczególnych właściwości psychofizycznych oraz dobrej komunikatywności
- stanowisko wymaga odporności na stres
- stanowisko pracy znajduje się na III piętrze, winda, brak podjazdów, bariery architektoniczne: schody, urządzenia higieniczno – sanitarne na każdej kondygnacji,
- stanowisko pracy wyposażone jest w monitor ekranowy, komputer, drukarkę sieciową, telefon



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
powyżej 4 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej w przypadku wykształcenia średniego lub 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy związanej z obsługą organizacyjno-prawną w przypadku wykształcenia wyższego prawniczego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów prawa z zakresu: służby cywilnej, kodeksu pracy, prawa zamówień publicznych, finansów publicznych, ochrony środowiska i kodeksu postepowania administracyjnego
  • Znajomość standardów kontroli oraz zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • Posiadanie umiejętności negocjacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem zdolności argumentowania
  • Komunikatywność
  • Prawo jazdy kat "B"
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Kursy i szkolenia w zakresie kontroli i audytu
  • Umiejetność rozwiązywania problemów i konfliktów
  • Umiejetność działania w sytuacjach trudnych (stresowych)
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. "B"
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzajacych ukończenie kursów/szkoleń w zakresie kontroli i audytu

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-11-02
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Szczecinie
    ul. Wały Chrobrego 4
    70-502 Szczecin
    z dopiskiem "oferta pracy - specjalista"

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    01/11/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi