Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Suwałkach

Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw organizacyjno - kadrowych Sekcja organizacyjno - kadrowa

16-400 Suwałki ul. Wincentego Witosa 10

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • - realizuje zadań z zakresu planowania i sprawozdawczości komendy miejskiej,
  • - zapewnia właściwego obiegu dokumentacji i nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej w komendzie miejskiej,
  • - pomaga przy wspłółorganizacji uroczystości, okolicznościowych apeli i zawodów sportowo-pożarniczych, prowadzenie kroniki,
  • - realizuje zadania z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy miejskiej,
  • - prowadzi sprawy w zakresie pieczęciami i stemplami komendy miejskiej,
  • - realizuje zadania kadrowe w Komendzie MIejskiej PSP w Suwałkach,
  • - obsługuje urządzenia biurowe oraz programy informatyczne, w tym EZD PUW,
  • - opracowuje i ewidencjonuje zarządzenia, decyzje, rozkazy, instrukcje, regulaminy, procedury i wytyczne komendanta miejskiego dotyczace służby i pracy,
  • - prowadzi obsługę techniczno - biurową sekretariatu komendanta miejskiego - obsluga interesantów, organizacji narad słuzbowych - okresowo.


Warunki pracy

- Praca w środowisku biurowym, głównie w siedzibie urzędu w godzinach 7.30 – 15.30.
- Praca pod presją czasu, obsługa interesantów, liczne bezpośrednie kontakty telefoniczne i mailowe
- Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.
- Wyjazdy służbowe krajowe
- Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
- Budynki Komendy nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych, brak zainstalowanej windy i podjazdów oraz odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.
- Narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, skaner, fax, niszczarka.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w pracy administracyjnej na podstawie stosunku pracy

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-06-12
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Sekretariat Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Suwałkach
    ul. Wincentego Witosa 10
    16-400 Suwałki
    od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 -15.30
    Opis koperty: Imię i nazwisko, nr telefonu oraz "Oferta pracy w służbie cywilnej"

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    26/05/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi