Opis stanowiska pracy
Urząd Morski w SłupskuDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw zamówień publicznych w Wydziale ds. Zamówień Publicznych i Funduszy EuropejskichUrząd Morski w Słupsku
al. Sienkiewicza 18
76-200 Słupsk
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Nadzorowanie działalności komórek organizacyjnych w zakresie przestrzegania przepisów wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych
- Pełnienie obowiązków sekretarza Komisji przetargowej - pisemne dokumentowanie przebiegu postępowania, sporządzanie protokołu, udzielanie wykonawcom wyjaśnień treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- Przygotowywanie i kierowanie do publikacji ogłoszeń w celu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
- Współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Urzędu w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
- Prowadzenie rejestru zamówień publicznych, określanie wartości szacunkowej zamówienia w Euro, ustalanie terminu ogłoszenia postepowań oraz terminu składania i otwarcia ofert
- Przygotowywanie bieżącej informacji dla Dyrektora Urzędu dotyczącej terminów oraz postępów prac przy przeprowadzonych postępowaniach
- Reprezentowanie Urzędu przed Krajową Izbą Odwoławczą
Warunki pracy- praca biurowa, w godzinach 7.30-15.30, od poniedziałku do piątku;
- użycie monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie;
- czynności o charakterze statycznym, w pozycji siedzącej, przy biurku;
- stanowisko pracy wyposażone w zestaw komputerowy oraz inny sprzęt biurowy (drukarka, niszczarka);
- zagrożenie korupcją;
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
Bariery architektoniczne:
- schody,
- brak windy,
- brak podjazdu,
- brak odpowiednio dostosowanych toalet,
- brak drzwi odpowiedniej szerokości.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mailowy oraz wskazać sposób postępowania z dokumentami rekrutacyjnymi po zakończeniu naboru (odbiór osobisty/odesłanie/zniszczenie). Wszystkie oświadczenia (wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Urzędu) muszą być opatrzone datą sporządzenia i własnoręcznie podpisane.
Oferty niekompletne oraz złożone i uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego – data wpływu do Urzędu nie później niż trzy dni od daty określającej termin składania dokumentów).
Kandydaci/kandydatki spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru, o czym będą poinformowani e-mailem i/lub telefonicznie.
Postępowanie rekrutacyjne będzie polegało na rozwiązaniu pisemnego testu z wiedzy merytorycznej. Z osobami, które zaliczą test pisemny na poziomie minimum 60% zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
O ostatecznym wyborze kandydata/kandydatki zadecyduje Dyrektor Urzędu.
Wynagrodzenie zasadnicze: 3900 zł + dodatek stażowy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
doświadczenia w zakresie przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
pozostałe wymagania niezbędne:- Przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych
- Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz innych aktów wykonawczych
- Umiejętność obsługi komputera - pakiet MS Office
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność pracy pod presją oraz odporność na stres
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie lub oświadczenie o przeszkoleniu w zakresie zamówień publicznych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2019-03-31
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Morski w Słupsku - sekretariat
al. Sienkiewicza 18
76-200 Słupsk