Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie

Komendant Wojewódzki Policji w Rzeszowie poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw rozliczeń finansowych w Wydziale Finansów

Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
35-036 Rzeszów
ul. Dąbrowskiego 30

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Realizowanie kontroli formalno-rachunkowej dowodów księgowych w celu stwierdzenia ich poprawności oraz prawidłowości obliczeń;
  • Weryfikacja poprawności rozliczeń kosztów podróży służbowych policjantów i pracowników garnizonu podkarpackiego w celu stwierdzenia merytorycznej zgodności rozliczenia z wytycznymi pracodawcy, dotyczącymi m. in. czasu podróży służbowej, rodzaju środka transportu, zasadności poniesienia innych wydatków;
  • Sporządzanie listy pozostałych należności dla funkcjonariuszy garnizonu podkarpackiego z tytułu zwrotu kosztów dojazdu do służby w celu terminowej realizacji wypłat;
  • Sporządzanie listy wypłat kwot zasądzonych prawomocnymi wyrokami sądowymi na rzecz osób fizycznych, osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych w celu realizacji wypłat;
  • Likwidowanie depozytów pieniężnych, niepodjętych przez osoby uprawnione, których termin odbioru upłynął w celu realizacji ustawowych obowiązków w przedmiotowym zakresie;
  • Realizowanie kontroli merytorycznej wydatków okolicznościowych i reprezentacyjnych w celu stwierdzenia zasadności i legalności ich poniesienia;
  • Archiwizacja dokumentacji służbowej w celu prawidłowego jej zabezpieczenia i przekazania do składnicy akt.


Warunki pracy

Praca przed monitorem ekranowym w naturalnym i sztucznym oświetleniu. Jednozmianowy, ośmiogodzinny system pracy. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, brak wind, brak odpowiednio dostosowanych toalet, brak podjazdów, podjazd znajduje się tylko na zewnątrz głównego budynku.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Techniki i metody selekcji:
- weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymagań formalnych,
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.

W dokumentach aplikacyjnych należy podać numer ogłoszenia. List motywacyjny, oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem. Oświadczenia powinny być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu. Oferty niekompletne, które nie zawierają dokumentów wskazanych w ogłoszeniu jako niezbędne lub złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydatki/kandydaci będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie postępowania kwalifikacyjnego.
Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 17 858 2658.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Doświadczenie zawodowe- praca w komórkach finansowych powyżej jednego roku
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętności interpersonalne
  • Biegła obsługa komputera
  • Znajomość przepisów dotyczących finansów publicznych, podatku dochodowego od osób fizycznych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Doświadczenie w pracy w administracji publicznej
  • Zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego np. zaświadczenia o zatrudnieniu, kopie świadectw pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • W przypadku posiadania doświadczenia w administracji publicznej prosimy o kopie dokumentów potwierdzających takie doświadczenie
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-06-08
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wydział Kadr i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie
    ul. Dąbrowskiego 30
    35-036 Rzeszów
    (Zalecamy wysyłanie dokumentów pocztą)

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    01/06/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi