Opis stanowiska pracy
Komenda Wojewódzka Policji w RzeszowieKomendant Wojewódzki Policji w Rzeszowie poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw księgowości w Wydziale FinansówKomenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
35-036 Rzeszów
ul. Dąbrowskiego 30
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Księgowanie operacji gospodarczych w zakresie wpływów i wydatków budżetowych w celu odzwierciedlenia sytuacji finansowej jednostki;
- Księgowanie na właściwych kontach rozrachunkowych i kontach kosztów naliczeń dotyczących list wynagrodzeń i uposażeń oraz innych świadczeń pieniężnych, należnych funkcjonariuszom i pracownikom w celu prawidłowego określenia wielkości kosztów, zobowiązań z tytułu wynagrodzeń oraz zobowiązań publicznoprawnych;
- Prowadzenie ewidencji pozabilansowych obcych składników majątku trwałego otrzymanych przez jednostkę do użytkowania składników majątku trwałego użyczonych innym podmiotom w celu zachowania należytej kontroli i nadzoru;
- Uzgadnianie stanu konta "mylne" (tzw. sumy do wyjaśnienia) w odniesieniu do rachunku wydatków bieżących jednostki oraz pozostałych rozrachunków w celu sporządzenia miesięcznej informacji o rodzaju i wielkości zgromadzonych sum dla potrzeb dysponenta wyższego stopnia;
- Wprowadzanie do ewidencji pozabilansowej wielkości planu budżetowego jednostki oraz jego zmiany w trakcie roku budżetowego w celu prawidłowej realizacji zadań;
- Aktualizowanie zakładowego planu kont jednostki w strukturze modułu SWOP-FK w celu zapewnienia legalności wykonywanych zadań oraz rzetelności prowadzenia ksiąg rozrachunkowych jednostki.
Warunki pracyOśmiogodzinny system pracy. Budynek nieprzystosowany jest dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim: brak wind, brak odpowiednio dostosowanych toalet, brak podjazdów, podjazd tylko na zewnątrz głównego budynku. Praca przy monitorze ekranowym powyżej dobowego czasu pracy przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Realizacja zadań na opisywanym stanowisku odbywa się samodzielnie.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Techniki i metody selekcji:
- weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymagań formalnych,
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
W dokumentach aplikacyjnych należy podać numer ogłoszenia. List motywacyjny, oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem. Każde oświadczenie powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu. Oferty niekompletne, które nie zawierają dokumentów i oświadczeń wskazanych w ogłoszeniu lub złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydatki/kandydaci będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie postępowania kwalifikacyjnego.
Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 17 8582672.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- Doświadczenie zawodowe - powyżej 1 roku pracy w komórkach finansowych
- Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych oraz sprawozdawczości
- Umiejętność obsługi systemu Windows i pakietu Office
- Umiejętności analityczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej
- Zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego, potwierdzających długość i rodzaj doświadczenia np. : kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu ,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego w przypadku posiadania takiego doświadczeniaOświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnychDokumenty należy złożyć do: 2020-01-20
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji
ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów
Sekretariat Wydziału Kadr i Szkolenia
budynek A, II piętro