Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Rawie Mazowieckiej

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw ochrony przeciwpożarowej w Zespole ds. Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia

96-200 Rawa Mazowiecka Ul. Kościuszki 23

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Realizuje wdrażanie przepisów dotyczących ochrony przeciwpożarowej
  • Przeprowadza czynności kontrolne stanu bezpieczeństwa pożarowego w obiektach KPP w Rawie Mazowieckiej (przynajmniej raz w roku)
  • Prowadzi szkolenia wstępne dotyczące ochrony przeciwpożarowej nowo przyjmowanych policjantów i pracowników.
  • Bierze udział w opracowaniu wytycznych, instrukcji i zarządzeń wewnętrznych w zakresie ochrony przeciwpożarowej
  • Prowadzi dokumentacje dotyczącą ochrony przeciwpożarowej.
  • Sporządza roczne analizy stanu ochrony przeciwpożarowej w KPP w Rawie Mazowieckiej i KP w Białej Rawskiej
  • Sprawuje nadzór nad eksploatacją, przeglądami technicznymi i konserwacją sprzętu gaśniczego (gaśnic i koców gaśniczych) oraz urządzeń przeciwpożarowych.
  • Współpracuje z jednostkami zewnętrznymi w sprawie ochrony przeciwpożarowej


Warunki pracy


  • praca administracyjno - biurowa

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy

  • naturalne i sztuczne oświetlenie

  • brak windy osobowej w budynku, budynek nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych


 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie techniczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w obszarze ochrony przeciwpożarowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Kurs inspektorów ochrony ppoż. / Uprawnienia inspektora PPOŻ
  • Znajomość przepisów regulujących obowiązki pracodawcy w zakresie ppoż.
  • Umiejętność interpretacji przepisów
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Rzetelność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnychoznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych
    • tzw. małe oświadczenie lustracyjne ,,Oświadczam, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów" - Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
    Dokumenty należy złożyć do: 2025-07-04
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Rawie Mazowieckiej
    ul. Kościuszki 23
    96-200 Rawa Mazowiecka

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    24/06/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi