Opis stanowiska pracy


Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw egzekucji obowiązków o charakterze niepieniężnym w Wydziale Zdrowia WUW w Poznaniu nr ref. 75/25

61-713 Poznań al. Niepodległości 16/18

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi sprawy związanye z nakładaniem grzywien w celu przymuszenia do poddania obowiązkowym szczepieniom ochronnym
  • prowadzi postępowania w sprawie wyrażania zgody na czasowe zaprzestanie działaności leczniczej przez podmioty lecznicze
  • prowadzi sprawy związane z nakładaniem kar pienieżnych za niezgłoszenie w ustawowo okreslonym terminie zmian podlegających wpisowi do rejetsru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz postępowań związanych z wykreśleniem z urzędu podmiotów leczniczych za rażące naruszenie warunków wymaganych do wykonywania działaności objętej wpisem
  • prowadzi postępowania w zakresie nakładania kar pieniężnych na kierowników podmiotów leczniczych w przypadku czasowego zaprzestania działaności leczniczej, bez zachowania trybu określonego w ustawie


Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych

  • zadania wykonywane w siedzibie urzędu

  • zagrożenia biologiczne typowe dla pracy z dokumentacją

  • stanowisko pracy znajduje się na piątym piętrze budynku biurowego wyposażonego w windy osobowe

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację oraz do archiwum

  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych

  • budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami

  • klatka schodowa o normatywnej ilości stopni, z poręczami

  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 76 cm

  • w budynku nie ma pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych dla osób z niepełnosprawnościami; pomieszczenia dostępne są w sąsiednim budynku (dojście łącznikiem pomiędzy budynkami)



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w jednostkach sektora finansów publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy oraz aktów wykonawczych do ustawy o działalności leczniczej oraz ustawy o świadczenia opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
  • Znajomość KPA oraz ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administarcji
  • Znajomość ustawy o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chrób zakaźnych u ludzi
  • Znajomość ustawy o informacji w ochronie zdrowia
  • Zmajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych
  • Znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Łatwość i efektywność komunikacji
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Dobra organizacja pracy
  • Radzenie sobie ze stresem
  • Umiejetnośc pracy w zespole


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o zapoznaniu się z informacją o prywatności zamieszczoną na stronie Urzędu
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-08-01
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    Al. Niepodległości 16/18
    61-713 Poznań
    Punkt Informacyjny w holu Urzędu
    (z podaniem w ofercie nr ref. 75/25)

    ZACHĘCAMY DO SKORZYSTANIA Z MOŻLIWOŚCI APLIKOWANIA ONLINE DOSTĘPNEJ NA STRONIE: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/07/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi