Opis stanowiska pracy


Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw realizacji zadań w zakresie zdrowia publicznego w Wydziale Zdrowia WUW w Poznaniu nr ref. 46/24

61-713 Poznań al. Niepodległości 16/18

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi sprawy związane ze szczególną opieką geriatryczną, w tym: sporządza projekt wojewódzkiego planu działania szczególnej opieki geriatrycznej, uzgadnia z powiatami warunki utworzenia centrum zdrowia 75+, monitoruje działalność centrum zdrowia 75+ w zakresie organizacji i dostępności do świadczeń opieki zdrowotnej
  • prowadzi sprawy przy użyciu Centralnego Rejestru Osób Uprawnionych do Wykonywania Zawodu Medycznego związane ze składaniem wniosków o wpis do rejestru i dokonuje wpisu do rejestru wraz z nadaniem indywidualnego identyfikatora wpisu
  • prowadzi sprawy związane ze zmianą danych w Centralnym Rejestrze Osób Uprawnionych do Wykonywania Zawodu Medycznego w tym z wykreśleniem z rejestru w drodze decyzji oraz odmową wpisu do rejestru
  • prowadzi sprawy związane z doskonaleniem zawodowym, w tym przyjmuje wnioski o wydanie kart rozwoju zawodowego i wydaje karty oraz potwierdza obowiązek dopełnienia doskonalenia zawodowego
  • prowadzi rejestr podmiotów wykonujących działalność leczniczą (RPWDL) – przyjmuje i analizuje wnioski
  • prowadzi postępowania administracyjne w sprawach odmowy wpisu do rejestru, odmowy wpisu zmian oraz wykreślenia z rejestru
  • przekazuje do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej informacje o wpisie do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o wydaniu zakazu wykonywania działalności objętej wpisem oraz wykreśleniu z rejestru
  • nadaje uprawnienia do ksiąg rejestrowych na wniosek podmiotów leczniczych
  • realizuje zadania obronne z zakresu ochrony zdrowia


Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych

  • zadania wykonywane w siedzibie Urzędu

  • konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazania lub odebrania dokumentów

  • stanowisko pracy znajduje się na V piętrze budynku biurowego

  • budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm

  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 76 cm

  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę

  • pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób z niepełnosprawnościami

  • budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia przekaż komisji rekrutacyjnej przed
    rozpoczęciem testu wiedzy.

  • Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem: https://www.poznan.uw.gov.pl/sites/default/files/zalaczniki/oswiadczenia_dla_kandydatow_do_pracy_w_wuw.pdf

  • APLIKUJ NA TO STANOWISKO ONLINE POPRZEZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DOSTĘPNY NA STRONIE:
    www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy

  • Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,
    nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego

  • Rekrutacja może być przeprowadzona w trybie stacjonarnym, zdalnym/on-line lub hybrydowo.

  • Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w jednostkach sektora finansów publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy oraz aktów wykonawczych do ustawy o działalności leczniczej oraz ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
  • znajomość ustawy o szczególnej opiece geriatrycznej
  • znajomość ustawy o niektórych zawodach medycznych
  • znajomość ustawy o systemie informacji w ochronie zdrowia
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • umiejętność pracy w arkuszu kalkulacyjnym MS Excel oraz w edytorze tekstu MS Word
  • umiejętność skutecznego argumentowania
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • łatwość i efektywność komunikacji
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • dobra organizacja pracy
  • umiejętność analitycznego podejścia do problemów
  • asertywność
  • radzenie sobie ze stresem
  • umiejętność pracy w zespole
  • kreatywność


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o zapoznaniu się z informacją o prywatności zamieszczoną na stronie Urzędu
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-08
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
ZACHĘCAMY DO SKORZYSTANIA Z MOŻLIWOŚCI APLIKOWANIA ONLINE DOSTĘPNEJ NA STRONIE: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy

Dokumenty można również składać osobiście lub przesyłać na adres:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Punkt Informacyjny w holu Urzędu
(z podaniem w ofercie nr ref. 46/24)

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
29/03/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi