Opis stanowiska pracy
Kuratorium Oświaty w PoznaniuWielkopolski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw finansowo-księgowych (na zastępstwo) w zespole do spraw finansowo-księgowych; znak sprawy: WAF.210.14.2020ul. Kościuszki 93
61-716 Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- przygotowuje dokumenty dotyczące dochodów i wydatków w celu dekretacji w systemie komputerowym Symfonia Finanse i księgowość zgodnie z zakładowym planem kont,
- dekretuje wszelkie dokumenty księgowe w systemie Symfonia Finanse i księgowość w celu zaksięgowania wyżej wymienionych dokumentów i dostarczenia aktualnej informacji finansowej,
- przygotowuje dokumenty PK w celu dokonania przeksięgowań, storn, księgowań oraz dekretuje wyżej wymienione dokumenty w Systemie Symfonia Finanse i księgowość,
- obsługuje system bankowy NBP w celu zapłaty zobowiązań wobec pracowników i kontrahentów,
- dekretuje umowy zawierane na podstawie stosunku cywilnoprawnego w systemie Symfonia Kadry i Płace oraz sporządza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa roczne deklaracje podatkowe. Podpisuje elektronicznie roczne deklaracje podatkowe na mocy uzyskanego upoważnienia i przekazuje elektronicznie do Urzędów Skarbowych,
- rozlicza zaliczki, podróże służbowe oraz sprawdza dokumenty księgowe pod względem formalno-rachunkowym,
- gromadzi i przetwarza dane niezbędne do prawidłowej realizacji zadań, sporządza, analizy, zestawienia oraz sprawozdania z zakresu realizowanych zadań,
- obsługa informatycznego systemu finansowego Trezor 3.0.
Warunki pracywarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,
- zadania wykonywane w siedzibie,
miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych,
- stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku biurowego,
- budynek wyposażony jest w windy osobowe i jest przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne,
- list motywacyjny winien być opatrzony numerem ogłoszenia oferty,
- wymagane oświadczenia kandydata muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem
i datą sporządzenia,
- kandydaci/kandydatki zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną lub pocztową,
- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/ osobistego dostarczenia do urzędu),
- oferty kandydatów, z którymi nie można nawiązać stosunek pracy na podstawie art. 33 ustawy o służbie cywilnej, możliwe są do odebrania w ciągu 1 miesiąca od dnia opublikowania wyniku naboru. Po tym terminie oferty te podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
- oferty kandydatów, z którymi można nawiązać stosunek pracy na podstawie art. 33 ustawy o służbie cywilnej, zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia objęcia stanowiska przez wybranego kandydata,
- przewidywane wynagrodzenie zasadnicze brutto 3860,72 - 4695,45
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. telefonu 780 386 018.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
powyżej 1 roku w obszarze; doświadczenie w pracy w księgowości w jednostce sektora finansów publicznych
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów w zakresie rachunkowości i finansów publicznych
- umiejętności analityczne
- umiejętność obsługi specjalistycznych programów finansowo-księgowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- umiejętność pracy w zespole
- samodzielność i inicjatywa
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- List motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2020-07-23
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Kuratorium Oświaty w Poznaniu
ul. Kościuszki 93
61-716 Poznań
pok. 339 - budynek B - Kancelaria