Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Poznaniu

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Komisariat Policji Poznań Grunwald KMP w Poznaniu
ul. Rycerska 2a
60-346 Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wprowadzanie danych do systemu KSIP na podstawie druków przekazanych przez funkcjonariuszy prowadzących postępowanie przygotowawcze,
  • nadzór nad rejestracją statystyczną i kryminalną prowadzonych postępowań przygotowawczych, sporządzanie list zaległości w rejestracji,
  • sporządzanie i przekazywanie danych statystycznych Naczelnikowi Wydziału dot. wielkości uzyskanych wskaźników statystycznych w systemie miesięcznym i narastającym,
  • dokonywanie weryfikacji danych w systemie KSIP w zakresie określonym w obowiązujących przepisach,
  • odpowiedzialność za prawidłowe prowadzenie Elektronicznego Rejestru Czynności Śledztw i Dochodzeń, rejestru odmów i czynności sprawdzających, rejestru osób pokrzywdzonych i podejrzanych, rejestru wniosków do prokuratora o zastosowanie zabezpieczenia majątkowego, księgi dowodów rzeczowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • prowadzenie absencji chorobowej i urlopowej policjantów i pracowników, w tym wprowadzanie danych do bazy SWOP.


Warunki pracy

Praca przy monitorze ekranowym. Stanowisko pracy znajduje się na I poziomie budynku biurowego, do którego prowadzą schody. Budynek wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych. Budynek nie jest przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Proponowane wynagrodzenie wg. mnożnika 1,25= 2342,30 zł brutto+ dodatek stażowy max. 20% brutto.
Jest to umowa na okres zastępstwa nieobecnego pracownika.
W liście motywacyjnym wymagane jest umieszczenie numeru ogłoszenia dotyczącego naboru, dane kontaktowe, dane do korespondencji, numer PESEL.
Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Aplikacje niekompletne lub nie podpisane odręcznie - nie przejdą do dalszego etapu rekrutacji.
Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii, proszę nie załączać oryginałów ani suplementów do dyplomów.
Wszystkie oświadczenia muszą być odręcznie, czytelnie podpisane z aktualną datą.
Lista kandydatów spełniających wymogi formalne i zakwalifikowanych do dalszego etapu naboru zostanie umieszczona na stronie BIP KMP w Poznaniu, w zakładce nabory-ksc.
Ofert nie zakwalifikowanych nie odsyłamy.
Dodatkowe informacje dotyczące procedury naboru można uzyskać pod numerem telefonu 061 84 157 22
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w obsłudze kancelaryjno-biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych,
  • poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do dokumentacji niejawnej o klauzuli "tajne" lub oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej,
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
  • znajomość ustawy o korpusie służby cywilnej,
  • zdolności interpersonalne w zakresie organizacji pracy,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

    Dokumenty należy złożyć do: 2017-08-22
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    09/08/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi