Opis stanowiska pracy


Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw administracyjno-biurowych i zapleczy w Wydziale Administracji w Oddziale GDDKiA w Opolu

00-874 Warszawa ul. Wronia 53

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi obsługę administracyjno-biurową, ewidencję środków trwałych i wyposażenia oraz ponosi materialną odpowiedzialność za powierzone mu mienie. Wykonanie zadania wspomagane jest specjalistycznym programem komputerowym,
  • organizuje prace archiwum zakładowego, egzekwuje przestrzeganie przepisów w zakresie prowadzenia archiwum zakładowego i przechowywania zarchiwizowanych dokumentów. Ewidencjonuje, przyjmuje i wydaje akta z archiwum zakładowego z zachowaniem obowiązujących procedur i przepisów dotyczących archiwizacji i dokumentów,
  • zaopatruje pracowników w materiały biurowe, techniczne środki pracy, środki higieny, odzież ochronną i roboczą oraz prowadzi ewidencję indywidualnego wyposażenia pracowników. Przygotowuje niezbędne materiały dotyczące realizowanych dostaw (wniosek wraz z opisem przedmiotu zamówienia),
  • prowadzi ewidencję wydatków budżetowych dotyczących wydziału oraz uzgadnia wydatki z wydziałem finansowym,
  • prowadzi sprawy związane z prenumeratą czasopism i wydawnictw, zamawia pieczątki oraz prowadzi ich ewidencję. Współpracuje przy logistyczno-organizacyjnej obsłudze narad i spotkań służbowych. Prowadzi sekretariat w czasie nieobecności sekretarki.
  • prowadzi ewidencję środków majątkowych,
  • bierze udział w pracach komisji przetargowej w zakresie utrzymania czystości w Oddziale i jednostkach podległych; organizuje i nadzoruje sprawy związane z utrzymaniem czystości.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • zagrożenie korupcją,

  • obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu samochodu służbowego.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,

  • budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac,

  • bariery architektoniczne- brak windy,

  • pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,

  • praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.


 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Pracę możesz rozpocząć od 01.09.2023 r.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w zakresie obsługi administracyjno-biurowej lub ewidencji materiałowej lub archiwizacji dokumentacji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość aktów prawnych: ustawa Prawo zamówień publicznych, ustawa o rachunkowości, rozporządzenie w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego,
  • umiejętność obsługi programów komputerowych (MS Excel i MS Word),
  • kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie w zakresie: prowadzenia archiwum, obsługi programu do ewidencji środków trwałych,
  • znajomość programów SAP, EZD.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających inne posiadane kwalifikacje (zaświadczenia, certyfikaty).

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-06-13
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wydział Spraw Pracowniczych i Organizacyjnych
    Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
    Oddział w Opolu
    ul. Niedziałkowskiego 6
    45-085 Opole
    (w zaklejonej kopercie z dopiskiem na kopercie oraz liście motywacyjnym Specjalista - F-2)
    lub pocztą elektroniczną na adres: opole.rekrutacja@gddkia.gov.pl

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    03/06/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi