Opis stanowiska pracy
Komenda Miejska Policji w Olsztynie Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista w Referacie Kadr i Szkolenia 10-526 Olsztyn Ul.Partyzantów 23
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - opracowuje rozkazy personalne
- przygotowuje świadectwa służby
- prowadzi akta osobowe policjantów oraz rejestr urlopów wypoczynkowych kadry kierowniczej i służby logistycznej
- archiwizuje akta osobowe policjantów
- kieruje policjantów na komisje lekarskie
Warunki pracy praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy- 8 godzin, naturalne i sztuczne oświetlenie, wymuszona pozycja ciała, bariry architektoniczne: brak wind i podjazdów, stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
- do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu
- kandydaci, którzy pozytywnie przeszli etap analizy formalnej oraz merytorycznej określonych w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie o kolejnym etapie rekrutacji
- publikowany jest wyłącznie wynik naboru wyłonionego do zatrudnieia kandydata
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne: - znajomość przepisów Ustawy o Policji oraz Kodeks Postępowania Administracyjnego
- biegła umiejętność obsługi komputera
- dyspozycyjność
- dokładność i rzetelność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o przyjecie na stanowisko pracy w korpusie służby cywilnej w Komendzie Miejskiej Policji w Olsztynie
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2023-06-03
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Olsztynie
ul. Partyzantów 23
10-526 Olsztyn
Referat Kadr i Szkolenia