Opis stanowiska pracy
Komenda Miejska Policji w OlsztynieKomendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista w Zespole Kadr i Szkoleniaul. Partyzantów 23
10-959 Olsztyn
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- opracowywanie rozkazów personalnych;
- przygotowywanie świadectw służby i opinii o służbie;
- prowadzenie akt osobowych policjantów oraz rejestru urlopów wypoczynkowych kadry kierowniczej i służby logistycznej;
- archiwizowanie akt osobowych policjantów;
- kierowanie policjantów na komisję lekarską;
Warunki pracy- praca administracyjno – biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy- 8 godzin ,
- naturalne i sztuczne oświetlenie
- wymuszona pozycja ciała
- bariery architektoniczne: brak wind i podjazdów,
- stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym;
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
- do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu
- oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane,
- oświadczenia muszą być oznaczone datą oraz podpisane własnoręcznie,
oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie:
http://bip.olsztyn.kmp.policja.gov.pl/306/rekrutacja/29785,Oswiadczenie.html oraz
http://bip.olsztyn.kmp.policja.gov.pl/306/rekrutacja/29787,Klauzula-informacyjna-dla-kandydatow.html
- złożone dokumenty nie będą zwracane,
- kandydaci, którzy pozytywnie przeszli etap analizy formalnej oraz merytorycznej określonych w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie o kolejnym etapie rekrutacji;
- zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego zakończonego wynikiem pozytywnym lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa;
- wynagrodzenie zasadnicze brutto ok. 2800 zł
- publikowany jest wyłącznie wynik naboru wyłonionego do zatrudnienia kandydata
- dodatkowe informacje: tel. 089 522-33-38
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów Ustawy o Policji i Kodeksu Postępowań Administracyjnych;
- biegła umiejętność obsługi komputera;
- dyspozycyjność;
- dokładność i rzetelność;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych;
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru;
- klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie na stanowisko pracy w korpusie służby cywilnej w Komendzie Miejskiej Policji w Olsztynie;
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracykopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatów;Dokumenty należy złożyć do: 2020-01-22
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Olsztynie
ul. Partyzantów 23
10-959 Olsztyn
Zespół Kadr i Szkolenia
tel. kontaktowy : 089 522-33-38