Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Policji w Łukowie Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw statystyki przestępczości w Zespole ds. Statystyki Przestępczości Wydziału Kryminalnego KPP w Łukowie 21-400 Łuków Ul. Międzyrzecka 9
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Wprowadzanie do Krajowego Systemu Informacyjnego Policji druków statystycznych dotyczących postępowań przygotowawczych prowadzonych przez Wydział Kryminalny oraz Wydział do walki z Przestępczością Gospodarczą
- Prowadzenie Elektronicznego Rejestru Czynności Dochodzeniowo - Śledczych
- Kontrola i nadzór nad prawidłowym obiegiem druków statystycznych dotycząch postępowań przygotowawczych prowadzonych przez Wydział Kryminalny oraz Wydział do walki z Przestępczością Gospodarczą
- Współdziałanie z Prokuraturą Rejonową i Sądem w zakresie obiegu akt, postępowań przygotowawczych, sprawdzających oraz dowodów rzeczowych
- Obsługa Systemu Elekronicznego Obiegu Dokumentów
- Przygotowywanie dla potrzeb Kierownictwa analiz dotyczących charakterystyki i poziomu wykrywalności
- Dokonywanie weryfikacji danych w KSIP zgodnie z poleceniami KWP
Warunki pracy Praca w godzinach 7.30-15.30 wykonywana w siedzibie urzędu, na I piętrze
Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
Praca biurowa w pozycji siedzącej, związana z pracą z dokumentami, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, obsługa urządzeń biurowych tj. (komputer, drukarka, telefon, skaner, faks)
Bariery architektoniczne - brak windy w budynku
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Oferowane warunki wynagrodzenia: wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 4980,92 zł (wynikające z mnożnika 1,8000 kwoty bazowej oraz dodatek z tytułu wysługi (prawo do niego nabywa się po udokumentowaniu 5 lat i wynosi 5% wynagrodzenia zasadniczego, z każdym rokiem wzrasta o 1% do momentu aż osiągnie 20%)
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
w administracji lub 1 rok w danym obszarze
pozostałe wymagania niezbędne: - Umiejętność organizacji pracy własnej
- Dyspozycyjność
- Znajomość pracy na komputerze i aplikacji komputerowych
- Samodzielna realizacja zadań
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub zgoda na prowadzenie postępowania sprawdzającego
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dkumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów: nie dotyczy kandydatów/ kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. i później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustacyjne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Praca w administracji publicznej
- Znajomość przepisów prawa w zakresie wykonywanych zadań
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. kandydat/ kandydatka nie pracował/a nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 pażdziernika 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy osób urodzonych 1 sierpnia 1979 r. lub póżniej
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-07-15
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Zespół Prezydialny
Komenda Powiatowa Policji w Łukowie
ul. Międzyrzecka 9
21-400 Łuków
z dopiskiem na kopercie specjalista Zespołu ds. Statystyki Przestępczości Wydziału Kryminalnego KPP w Łukowie