Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie

Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw planowania i analiz ekonomicznych w Wydziale Finansów

20-012 Lublin ul. Strażacka 7

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • dekretuje i księguje dokumenty księgowe,
  • prowadzi bazę danych w zakresie planu oraz realizacji wydatków przez jednostki organizacyjne PSP na podstawie informacji przekazanych przez komendy powiatowe i miejskie,
  • uczestniczy w procesie tworzenia planu finansowego jednostek organizacyjnych PSP na kolejny rok budżetowy poprzez sporządzanie kalkulacji,
  • uczestniczy w procesie uruchamiania rezerw celowych oraz wnioskuje o stosowne korekty w planie finansowym komend powiatowych i miejskich,
  • przygotowuje, opracowuje dokumenty, analizy i informacje na potrzeby audytu wewnętrznego, kierownictwa Komendy Wojewódzkiej PSP oraz Komendy Głównej PSP, komisji sejmowej i senackiej, Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, Najwyższej Izby Kontroli, Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w zakresie realizacji zadań w ramach budżetu państwa,
  • weryfikuje wnioski, umowy, przygotowuje aneksy do umów oraz weryfikuje rozliczenie dotacji otrzymanych przez jednostki organizacyjne straży pożarnej,
  • przygotowuje odpowiedzi na pisma, interpelacje poselskie, zapytania z zakresu merytorycznego,
  • planuje i rozlicza wydatki pozabudżetowe,
  • wystawia noty księgowe, dokonuje weryfikacji sald,
  • sporządza przelewy bankowe oraz zlecenia płatności,
  • dokonuje kontroli dokumentów pod względem formalnym,
  • archiwizuje dokumenty, kompletuje i przekazuje dokumenty do archwium.


Warunki pracy

• praca biurowa, 


• narzędzia i materiały pracy – komputer i inne urządzenia biurowe,


• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,


• możliwość poruszania się po budynku: brak windy, toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych, brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym,


• praca na drugim piętrze.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością.


ŻYCIORYS/CV, LIST MOTYWACYJNY ORAZ OŚWIADCZENIA ZŁOŻONE PRZEZ KANDYDATKI/KANDYDATÓW MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATKI/KANDYDATA, A OŚWIADCZENIA DODATKOWO DATĄ ICH SPORZĄDZENIA.


Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.


Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od wyłonienia kandydata.


Proponowane wynagrodzenie zasadnicze zgodnie z tabelą mnożników kwoty bazowej służących do ustalenia wysokości wynagrodzenia członków Korpusu Służby Cywilnej ustalone będzie w oparciu o mnożnik 1,800.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów w zakresie ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o rachunkowości
  • Znajomość archiwizowania dokumentów
  • Umiejętność redagowania pism urzędowych
  • Obsługa pakietu Microsoft Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-20
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
    ul. Strażacka 7
    20-012 Lublin

    z dopiskiem ,,Oferta pracy: WF''

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    10/05/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi