Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw obsługi sekretariatu Komendanta Wojewódzkiego Policji w Łodzi w Zespole Prezydialnym Wydziału Komunikacji Społecznej KWP w Łodzi

91-048 Łódź ul. Lutomierska 108/112

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmuje korespondencję kierowaną do Komendanta Wojewódzkiego Policji w Łodzi drogą tradycyjną i elektroniczną, rejestruje w systemie zarządzania dokumentacją, przekazuje zgodnie z wytycznymi w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Łodzi i podległych jednostkach organizacyjnych,
  • prowadzi kalendarz spotkań Komendanta Wojewódzkiego Policji w Łodzi, ewidencję wspomagającą w zakresie organizacji uroczystości, narad i wyjazdów służbowych oraz przyjmuje, udziela informacji i łączy rozmowy telefoniczne w celu zapewnienia właściwej obsługi kierującego jednostką organizacyjną,
  • ewidencjonuje i przechowuje dokumentację jawną i niejawną w celu realizacji obowiązków wynikających ze stosowanych w tym zakresie przepisów,
  • prowadzi wykaz spraw szczególnie ważnych i terminowych oraz wykonuje inne czynności w ramach udzielonego upoważnienia w celu monitorowania stanu realizacji oraz informowania kierującego jednostką organizacyjną o postępach bądź okolicznościach mogących mieć wpływ na bieg załatwianej sprawy,
  • monitoruje stan wyposażenia sekretariatu Komendanta Wojewódzkiego Policji w Łodzi oraz zamawia niezbędne artykuły biurowe i spożywcze, w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania w zakresie funkcjonalnym i reprezentacyjnym,
  • wykonuje inne prace pomocnicze i organizacyjne, w tym m.in. zastępstwo w sekretariacie Zastępców Komendanta Wojewódzkiego Policji w Łodzi oraz uczestniczy w uroczystościach i przedsięwzięciach koordynowanych przez komórkę organizacyjną w celu zapewnienia ciągłości pracy i realizacji zadań.


Warunki pracy


  • praca biurowa,

  • obsługa komputera powyżej 4 godz. na dobę,

  • praca w siedzibie urzędu,

  • praca stacjonarna,

  • praca w systemie podstawowym,

  • obsługa urządzeń biurowych,

  • oświetlenie naturalne i sztuczne,

  • niedostosowanie budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych,

  • praca na 1 piętrze

  • obecność wind w budynku



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • Wynagrodzenie: 1,9988 mnożnik kwoty bazowej tj. 5516,63zł brutto + wysługa lat.

  • Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.

  • Do kolejnych etapów rekrutacji zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne.

  • Kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o etapach i terminie rekrutacji.

  • Oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni).

  • Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

  • Oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie.

  • Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej lodzka.policja.gov.pl w zakładce " KARIERA" - praca w służbie cywilnej - służba cywilna - ogłoszenia w służbie cywilnej - oświadczenia.

  • Planowane rozpoczęcie pracy w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia (zatrudnienie nowego pracownika w KWP w Łodzi może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika OIN KWP w Łodzi postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot).




Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze obsługi sekretariatu lub powyżej 4 lat w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Znajomość Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt Policji
  • Znajomość Instrukcji Kancelaryjnej
  • Znajomość pakietu MS Office,
  • Znajomość zasad pisowni i łatwość w prowadzeniu korespondencji, dokładność i dbałość o szczegóły
  • Umiejętność planowania i organizowania,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
  • Wysoka kultura osobista, życzliwość i pozytywne nastawienie do ludzi
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Ukończenie specjalistycznego kursu z zakresu prowadzenia biura i podstaw administracji


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa wydanego przez ABW, SKW lub Policję uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • zaświadczenie o odbyciu specjalistycznego kursu z zakresu prowadzenia biura i podstaw administracji

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-09-25
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    Wydział Kadr i Szkolenia
    ul. Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/09/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi