Opis stanowiska pracy
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w ŁodziŁódzki Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalistaWojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi
ul. Proletariacka 2/6
93-569 Łódź
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Opracowywanie projektów planu finansowego i planów finansowych Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi – dysponenta III stopnia w zakresie budżetu tradycyjnego i zadaniowego oraz Wieloletniego Planu Finansowego Państwa.
- Sporządzanie danych do harmonogramu wydatków Inspektoratu jako dysponenta III stopnia oraz modyfikowanie harmonogramu w trakcie roku budżetowego a także miesięcznych zapotrzebowań na środki finansowe i ich korekty według potrzeb.
- Przygotowywanie projektów decyzji Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii o zmianach w planie finansowym wydatków w zakresie wynikającym z ustawy o finansach publicznych i rozporządzeniach wykonawczych
- Przygotowywanie wniosków do zmian budżetowych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynariiw Łodzi dokonywanych przez Wojewodę Łódzkiego i Ministra Finansów
- Przygotowywanie wniosków o pozyskiwanie środków z rezerw celowych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi oraz opracowywanie niezbędnych informacji i rozliczeń środków budżetowych pochodzących z rezerw celowych.
- Opracowywanie planów finansowych dotyczących kosztów w zakresie zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, badań monitoringowych pozostałości chemicznych i biologicznych w tkankach zwierząt, produktach pochodzenia zwierzęcego i paszach oraz sporządzanie miesięcznych oraz rocznych sprawozdań z w/w zadań.
- Sporządzanie sprawozdań z wykonania wydatków budżetu państwa w układzie zadaniowym wraz z informacją opisową.
- Dokonywanie wstępnej kontroli dokumentów źródłowych, sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym oraz przypisywanie wydatków do odpowiedniego paragrafu klasyfikacji budżetowej.
Warunki pracyPraca samodzielna, wymagająca koncentracji.
Czynniki uciążliwe: długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest na pierwszym piętrze w budynku, w którym istnieją bariery architektoniczne dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich ( brak podjazdu, odpowiedniej szerokości drzwi oraz odpowiednio dostosowanej toalety.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Na podstawie art. 4 ustawy z dnia 28 listopada 2008 r. o służbie cywilnej każda osoba do zatrudnienia w służbie cywilnej zobowiązana jest do złożenia ww. dokumentów.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Aplikacje powinny być doręczone w zamkniętych kopertach z podaniem nr ogłoszenia . Oferta złożona po terminie lub niezawierająca wszystkich wymaganych dokumentów i oświadczeń nie będzie rozpatrywana.
Wszystkie kandydatki i wszyscy kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomione/powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie i miejscu rzeprowadzenia następnego etapu naboru.
Informujemy, że na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych każda kandydatka / każdy kandydat ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Dane osobowe uzyskane w związku z toczącym się naborem zbierane są wyłącznie w celach związanych z postępowaniem rekrutacyjnym.
Siedzibą administratora danych osobowych jest
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi
ul. Proletariacka 2/6,
93-569 Łódź.
Oferty odrzucone i nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone po upływie trzech miesięcy od daty zakończenia naboru. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 42 6351405.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy3 lata doświadczenia zawodowego
w jednostkach sektora finansów publicznych w obszarze księgowości,
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość zagadnień dotyczących sporządzania planów finansowych, klasyfikacji budżetowej oraz przepisów prawnych z zakresu finansów publicznych oraz rachunkowości budżetowej,
- biegła znajomość obsługi programów komputerowych (Microsoft Office- w szczególności aplikacji Exel oraz Word),
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- umiejętność obsługi Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR, bankowości elektronicznej NBE oraz e-PUAP
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2017-12-05
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu