Opis stanowiska pracy


Nadodrzański Oddział Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim

Komendant Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista Sekcja Zamówień Publicznych Pionu Głównego Księgowego

66-600 Krosno Odrzańskie ul. Poprzeczna 1

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych w celu zapewnienia zgodnego z prawem gospodarowania finansami publicznymi;
  • przygotowywanie ogłoszeń dotyczących prowadzonego postępowania , korespondencji prowadzonej z wykonawcami oraz projektów decyzji o rozstrzygnięciu postępowania, w tym odwołań w celu prawidłowego udzielenia zamówienia publicznego oraz projektów pism w zakresie korespondencji z Prezesem Urzędu Zamówień Publicznych oraz z innymi instytucjami w celu zapewnienia właściwej pracy oddziału i zapewnienia zgodnego z prawem gospodarowania finansami publicznymi;
  • współuczestniczenie w tworzeniu wewnętrznych przepisów dotyczących zamówień publicznych w celu zapewnienia zgodnego z prawem gospodarowania finansami publicznymi oraz ujednolicenia dokumentów bazowych i sposobu prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
  • sprawdzanie i przygotowywanie do archiwizacji dokumentacji związanej z zakończonymi postepowaniami o udzielenie zamówienia publicznego w celu jej zarchiwizowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
  • współpraca z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi w celu zapewnienia zgodnego z prawem gospodarowania finansami publicznymi oraz pomoc przy opracowywaniu merytorycznym dokumentów związanych z wydatkowaniem środków publicznych, w szczególności umów dotyczących dostaw, usług, robót budowlanych, sprawdzanie pod kątem zgodności z wytycznymi wniosków o udzielenie zamówień publicznych poniżej progu stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych w celu prawidłowego wydatkowania środków publicznych;
  • prowadzenie rejestru postepowań , rejestru umów zawartych przez Nadodrzański Oddział Straży Granicznej w celu zachowania kolejności i przejrzystości prowadzonych postępowań w tym aktualizacji danych.


Warunki pracy

- praca jednozmianowa w godzinach od 7:30 do 15:30; - budynek nie jest przystosowany do osób niepełnosprawnych; - budynek nie posiada windy; - narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarka, fax, telefon; 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane – decyduje data przyjęcia oferty w urzędzie lub data stempla pocztowego, - rozpatrzeniu nie będą podlegać ofert niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (opatrzonych - data i podpisem kandydata) dokumentów i oświadczeń, - Kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o kolejnym etapie postępowania kwalifikacyjnego, - przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów, - oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w obszarze finansów lub zamówień publicznych;

pozostałe wymagania niezbędne:

  • wiedza za zakresu ustawy prawo zamówień publicznych, przepisów wykonawczych ,finansów publicznych i odpowiedzialności za naruszenie finansów publicznych;
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych;
  • umiejętność podejmowania decyzji,
  • umiejętność prowadzenia negocjacji z wykonawcami,
  • umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły;
  • łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • obsługa komputera, edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego i urządzeń biurowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie w zakresie zamówień publicznych;
  • wiedza z zakresu prawa cywilnego i administracyjnego;
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-03-28
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Nadodrzański Oddział Straży Granicznej
    Kancelaria Jawna
    ul. Poprzeczna 1
    66-600 Krosno Odrzańskie

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    15/03/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi