Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/2650


Obowiązki:

- udzielanie mieszkańcom informacji dotyczących spraw urzędowych, miejskich inicjatyw oraz funkcjonowania Urzędu Miasta Kielce,
- przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń, wniosków i interwencji mieszkańców (telefonicznie, mailowo, poprzez aplikacje lub inne kanały komunikacji),
- przekazywanie zgłoszeń do właściwych komórek merytorycznych oraz monitorowanie ich realizacji,
- obsługa systemów informatycznych wspierających kontakt z mieszkańcami (np. CRM, system rezerwacji wizyt),
- współpraca z pracownikami Urzędu w celu zapewnienia sprawnego obiegu informacji i wysokiej jakość obsługi.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • samodzielność, dokładność, odporność na stres
  • umiejętności analityczne

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Mile widziane doświadczenie w branży call center lub w telefonicznej obsłudze klienta oraz doświadczenie w pracy z systemami do obsługi zgłoszeń.Numer oferty: 65/2025. Ogłoszenie, wymagania i dokumenty dostępne pod linkiem: https://bipum.kielce.eu/urzad-miasta-kielce/rekrutacja/nabor-na-stanowiska-urzednicze/nabor-na-stanowisko-specjalisty-w-wydziale-obslugi-mieszkancow-nr-ref-652025.html


Miejsce pracy: Rynek 1, 25-303 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: cv

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
04/11/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Ochrona

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi