Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach

Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Komenda Wojewódzka Policji
ul. Seminaryjska 12
25-372 Kielce

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowuje dokumentację związaną z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku służby
  • Sporządza oraz weryfikuje dokumentację dotyczącą wyróżnień policjantów
  • Sporządza analizy i oceny sytuacji kadrowej jednostek Policji woj. świętokrzyskiego
  • Opiniuje raporty, wnioski oraz pisma kierowane do Komendanta Wojewódzkiego Policji oraz Naczelnika Wydziału Kadr i Szkolenia
  • Koordynuje realizację zadań z zakresu obsługi kadrowej policjantów w jednostkach Policji województwa świętokrzyskiego
  • Przygotowuje dokumentacje w sprawach emerytalno-rentowych
  • Zakłada i prowadzi akta osobowe policjantów
  • Obsługuje System Wspomagania Obsługi Policji zgodnie z realizowanymi zagadnieniami


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
-Praca biurowa,
-Praca z wykorzystaniem stanowisk komputerowych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
-Pomieszczenie biurowe Wydziału Kadr i Szkolenia KWP w Kielcach


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Informujemy, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów, własnoręcznie podpisanych oświadczeń i listu motywacyjnego.
Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.

Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej:
http://bip.kielce.kwp.policja.gov.pl/KPK/zatrudnienie-w-policji/5795,Zatrudnienie-w-Policji.html

W przygotowanej ofercie należy w sposób jednoznaczny wykazać długość i rodzaj wymaganego doświadczenia zawodowego/stażu pracy poprzez dołączenie kopii: świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zakresów obowiązków, ocen okresowych, opinii czy referencji.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze obsługi kadrowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów Kodeksu pracy
  • Znajomość przepisów ustawy o Policji i aktów wykonawczych do tej ustawy
  • Umiejętność interpretacji przepisów
  • Komunikatywność
  • Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

    Dokumenty należy złożyć do: 2018-01-20
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    15/01/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi