Opis stanowiska pracy
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw (zamówień publicznych) w Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej Wydziału Techniki i Zaopatrzenia 11-400 Kętrzyn ul. gen. Władysława Sikorskiego 78
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - sporządza wnioski o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i inną dokumentację w sprawie zamówień publicznych powyżej progu przewidzianego przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące dostaw, usług, mediów i opału oraz zawiera umowy w celu zabezpieczenia ciągłości dostaw i usług. Składa reklamacje w zakresie wystawionych faktur za opał, gaz, energię elektryczną, energię cieplną, wywóz nieczystości stałych, dostawy wody i odprowadzania ścieków,
- sporządza akty wewnętrzne ws. gospodarowania pomieszczeniami z przeznaczeniem na pokoje internatowe i gościnne będące w zarządzie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej. Sporządza kalkulację kosztów za zakwaterowanie, opracowuje tabele opłat i opiniuje wnioski o zakwaterowanie w pokojach internatowych i gościnnych,
- sporządza deklaracje oraz ich korekty w sprawie wysokości należnych opłat za odpady komunalne na obiekty będące w zarządzie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej, monitoruje uchwały jednostek samorządu terytorialnego ws. odpadów komunalnych w celu utrzymania obiektów w czystości,
- sporządza roczny plan zamówień publicznych w zakresie dotyczącym dostaw, usług, mediów, opału, innych materiałów, wyposażenia nie będącego środkiem trwałym w zakresie działalności Sekcji,
- weryfikuje regulaminy porządkowe w sprawie zakwaterowania w pokojach internatowych i gościnnych, sporządza regulaminy porządkowe mieszkańców w Placówkach SG: Gołdap, Banie Mazurskie, Węgorzewo, Lelkowo w celu prawidłowego korzystania z tych obiektów,
- utrzymuje kontakty z jednostkami samorządów terytorialnych oraz wykonawcami dostaw i usług w zakresie utrzymania obiektów w celu uzgadniania cen, zmian w umowach i zapobiegania powstawaniu nieprawidłowości w tym zakresie,
- planuje i realizuje zlecenia badania wody w obiektach będących w zarządzie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej oraz wywozu szamba.
Warunki pracy Stanowisko pracy zlokalizowane na drugim piętrze budynku wielokondygnacyjnego kompleksu Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek posiada bariery architektoniczne (schody, brak wind) dla osób ze stopniem niepełnosprawności (dysfunkcją ruchową). Pomieszczenia higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych obecnie na parterze budynku. Ze względu na rozmieszczenie wewnętrznych komórek zachodzi potrzeba pieszego przemieszczania się po terenie zewnętrznym oraz pomiędzy kondygnacjami budynku. Pomieszczenia pracy spełniają wymagania stanowisk pracy stałej, na stanowisku nie występują czynniki niebezpieczne lub szkodliwe dla zdrowia. Ryzyko zawodowe na poziomie akceptowalnym.
Występują kontakty zewnętrzne: kilka razy w tygodniu - telefoniczne z oferentami i wykonawcami umów w celu prawidłowej realizacji umów, kilka razy w miesiącu - telefoniczne z jednostkami samorządu terytorialnego w celu określenia wysokości opłat za odpady komunalne.
Występują czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań takie jak: zagrożenie korupcją, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz, działanie pod presją czasu.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
- Rodzaj umowy: na czas określony
- Świadczenie pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30
- Miejsce wykonywania pracy: komenda oddziału
- System wynagradzania: miesięczny
- List motywacyjny i oświadczenia winny być opatrzone datą i czytelnym podpisem kandydata.
- Treść wymaganych oświadczeń winna być zgodna z treścią zawartą w ogłoszeniu. Wzory oświadczeń dla kandydatów do pracy w korpusie służby cywilnej są dostępne na stronie BiP W-MOSG w zakładkach: Wolne stanowiska pracy w służbie cywilnej/Wzory dokumentów oraz na stronie internetowej Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w zakładkach: Służba /Praca/Wzory oświadczeń dla kandydatów do pracy/Oświadczenia – stanowiska w korpusie służby cywilnej.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- W przypadku legitymowania się dokumentami wystawionymi na inne niż obecnie posiadane nazwisko kandydat winien złożyć stosowne oświadczenie na tę okoliczność.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Jeżeli w Twoich dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, niezbędne będzie Twoje oświadczenie o zgodzie na ich przetwarzanie. Wówczas takie oświadczenie może być sformułowane w następujący sposób „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów naboru, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO”.
- Oferty kandydatów, które wpłyną do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej zostaną zweryfikowane pod względem spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych na podstawie dokumentów wymienionych w ogłoszeniu w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)” poprzez weryfikację:
- złożenia oferty w wyznaczonym terminie,
- kompletności dokumentów,
- treści dokumentów, w tym dat i wymaganych podpisów.
- O dacie złożenia oferty decyduje:
- data stempla pocztowego w przypadku złożenia oferty poprzez operatora publicznego,
- data wpływu do W-MOSG w przypadku osobistego złożenia oferty w siedzibie W-MOSG – BIURO PODAWCZE – czynne całą dobę,
- data wpływu na elektroniczną skrzynkę podawczą W-MOSG w przypadku złożenia oferty za pośrednictwem ePUAP,
- data wpływu na adres do doręczeń elektronicznych posiadanych przez W-MOSG w przypadku skorzystania z usługi e-Doręczeń.
- Dokumenty wysłane za pośrednictwem profilu platformy ePUAP lub usługi e-Doręczeń należy dodać do pisma ogólnego do urzędu, a następnie całość podpisać przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Osoby – po pozytywnej weryfikacji formalnej i merytorycznej (w przypadku wystąpienia przesłanek) ofert - zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione e-mailem o ich terminie (w przypadku niepodania adresu e-mail - telefonicznie).
- Zachęcamy do zamieszczania w złożonych ofertach adresu e-mail i numeru telefonu.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne: - co najmniej 13 miesięcy udokumentowanego doświadczenia zawodowego /stażu pracy w pracy biurowej w administracji publicznej lub w handlu lub w realizacji zakupów towarów i usług,
- znajomość przepisów: prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych do ustawy oraz przepisów dotyczących finansów publicznych, ustawy kodeks cywilny w zakresie sporządzania umów,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność argumentowania,
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - udokumentowane doświadczenie zawodowe/staż pracy w udzielaniu zamówień publicznych.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2025-12-09
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddział Straży Granicznej
ul. gen. Wł. Sikorskiego 78
11-400 Kętrzyn
(pocztą lub osobiście do urzędu) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Przewodniczący Komisji Kwalifikacyjnej – do rąk własnych” oraz wskazaniem stanowiska i komórki organizacyjnej, której dotyczy oferta.
- w formie elektronicznej: za pośrednictwem (ePUAP) lub usługi e-Doręczeń.