Opis stanowiska pracy


Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie

Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista w Zespole Konserwacji Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej Wydziału Techniki i Zaopatrzenia

11-400 Kętrzyn ul. gen. Władysława Sikorskiego 78

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • samodzielnie planuje zakres niezbędnych do wykonania prac konserwacyjnych i remontowych obiektów Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i Centrum Szkolenia Straży Granicznej. Kosztorysuje zadania konserwacyjne i remontowe zgodnie z oprogramowaniem specjalistycznym do kosztorysowania, a także sprawdza prawidłowość zużycia materiałów i sporządza dokumenty będące podstawą ich rozliczenia,
  • sporządza kwartalne zestawienie materiałów zużytych do konserwacji nieruchomości oraz sprawdza jego zgodność z książką pracy konserwatora,
  • sporządza opisy przedmiotów zamówienia, projekty umów oraz wnioski o wszczęcie procedury przetargowej w trybie przewidzianym ustawą Prawo zamówień Publicznych jak również poza ustawą, na zakup materiałów budowlanych na potrzeby prac konserwacyjnych oraz remontowych wykonywanych systemem własnym, a także usług służących prawidłowemu utrzymaniu obiektów oraz urządzeń technicznych, sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej. Uczestniczy w pracach komisji przetargowych. Celem zadania jest zaopatrzenie magazynu w asortyment niezbędny do realizacji planowanych do wykonania prac konserwacyjnych i remontowych, a także należyte utrzymanie sprawności urządzeń i sieci,
  • sporządza Plan Potrzeb Remontowych i Rozbiórek oraz sporządza roczny Plan Robót Remontowych i Rozbiórek realizowanych systemem własnym. Sporządza tygodniowe harmonogramy prac wykonywanych przez warsztaty Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej Wydziału Techniki i Zaopatrzenia,
  • analizuje protokoły z kontroli instytucjonalnych (Państwowa Inspekcja Sanitarna, Nadzór Budowlany, Społeczny Inspektor Pracy W-MOSG, Urząd Dozoru Technicznego), a także protokoły z kontroli służb wewnętrznych pod kątem realizacji zawartych w nich zaleceń, a następnie planuje i koordynuje sposób ich prawidłowej realizacji,
  • uczestniczy w pracach komisji odbierających materiały budowlane i usługi zlecone podmiotom zewnętrznym. Uczestniczy i sporządza protokoły w sprawie sposobu postępowania z materiałami pochodzącymi z rozbiórki, a także odbioru końcowego robót remontowych. W zależności od potrzeb prowadzi pojazdy służbowe,
  • prowadzi ewidencję urządzeń podlegających badaniom przez Urząd Dozoru Technicznego, systematycznie aktualizuje informacje o stanie technicznym urządzeń, a także przestrzega terminów ich kolejnych badań,
  • sporządza projekty pism do Urzędu Dozoru Technicznego, Państwowego Inspektora Sanitarnego w zakresie działalności Urzędu, a także Komendanta Głównego SG w zakresie wnioskowania o przeprowadzenie prac remontowych siłami własnymi oraz koordynuje prace pracowników warsztatu Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej Wydziału Techniki i Zaopatrzenia w zakresie prac konserwacyjnych na Placówkach Straży Granicznej.


Warunki pracy

Stanowisko pracy zlokalizowane w budynku wielokondygnacyjnym kompleksu koszarowego komendy oddziału. Dojścia i dojazdy utwardzone, jedno z dwóch wejść do budynku przystosowane dla osób ze stopniem niepełnosprawności, na parterze budynku znajduje się pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Pomieszczenia pracy spełniają wymagania stanowisk pracy stałej. Praca  wymagająca pełnej sprawności psychoruchowej. Ryzyko zawodowe na poziomie akceptowalnym.
Na stanowisku występują kontakty zewnętrzne: kilka razy w tygodniu – telefoniczne i korespondencyjne z przedstawicielami firm zaopatrujących w materiały budowlane oraz kilka razy w miesiącu  - telefoniczne, korespondencyjne i osobiste z przedstawicielami Urzędu Dozoru Technicznego, Państwowym Inspektorem Sanitarnym MSW, przedstawicielami Służb Budowlanych (Starostwo, Nadzór Budowlany), telefoniczne i korespondencyjne
z Wykonawcami z sprawach dotyczących procedur o udzielenie zamówienia zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych  oraz kontakty telefoniczne i osobiste z przedstawicielami firm odbierających odpady. Pracownik ma kontakt osobisty z Usługobiorcami i Wykonawcami podczas końcowych odbiorów przedmiotów zamówienia.
Występują czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań takie jak: praca w terenie, zagrożenie korupcją, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz, praca pod presją czasu, stres.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • Świadczenie pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30

  • List motywacyjny i oświadczenia winny być opatrzone datą i czytelnym podpisem kandydata.

  • Treść wymaganych oświadczeń winna być zgodna z treścią zawartą w ogłoszeniu. Wzory oświadczeń dla kandydatów do pracy w korpusie służby cywilnej są dostępne na stronie BiP W-MOSG w zakładkach: Wolne stanowiska pracy w służbie cywilnej/Wzory dokumentów oraz na stronie internetowej Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w zakładkach: Służba /Praca/Wzory oświadczeń dla kandydatów do pracy/Oświadczenia – stanowiska w korpusie służby cywilnej.

  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

  • W przypadku legitymowania się dokumentami wystawionymi na inne niż obecnie posiadane nazwisko kandydat winien złożyć stosowne oświadczenie na tę okoliczność.

  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

  • Jeżeli w Twoich dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, niezbędne będzie Twoje oświadczenie o zgodzie na ich przetwarzanie. Wówczas takie oświadczenie może być sformułowane w następujący sposób „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów naboru, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO”.

  • Oferty kandydatów, które wpłyną do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej zostaną zweryfikowane pod względem spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych na podstawie dokumentów wymienionych w ogłoszeniu w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)” poprzez weryfikację:
    - złożenia oferty w wyznaczonym terminie,
    - kompletności dokumentów,
    - treści dokumentów, w tym dat i wymaganych podpisów.

  • O dacie złożenia oferty decyduje:
    - data stempla pocztowego w przypadku złożenia oferty poprzez operatora publicznego,
    - data wpływu do W-MOSG w przypadku osobistego złożenia oferty w siedzibie W-MOSG – BIURO PODAWCZE – czynne całą dobę,
    - data wpływu na elektroniczną skrzynkę podawczą W-MOSG w przypadku złożenia oferty za pośrednictwem ePUAP,
    - data wpływu na adres do doręczeń elektronicznych posiadanych przez W-MOSG w przypadku skorzystania z usługi e-Doręczeń.

  • Dokumenty wysłane za pośrednictwem profilu platformy ePUAP lub usługi e-Doręczeń należy dodać do pisma ogólnego do urzędu, a następnie całość podpisać przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego.

  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

  • Osoby – po pozytywnej weryfikacji formalnej i merytorycznej (w przypadku wystąpienia) ofert - zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione e-mailem o ich terminie  (w przypadku niepodania adresu e-mail - telefonicznie).

  • Zachęcamy do zamieszczania w złożonych ofertach adresu e-mail i numeru telefonu.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 14 miesięcy udokumentowanego doświadczenia zawodowego /stażu pracy w wykonawstwie ogólnobudowlanym,
  • prawo jazdy kat. B,
  • umiejętność obsługi programu do kosztorysowania prac konserwacyjnych,
  • znajomość przepisów ustawy prawo budowlane oraz aktów wykonawczych do ustawy w zakresie planowania i realizacji prac remontowych,
  • znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy,
  • komunikatywność,
  • umiejętność argumentowania.
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów lub oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie posiadania prawa jazdy kat. B,
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-31
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:

    Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddział Straży Granicznej
    ul. gen. Wł. Sikorskiego 78
    11-400 Kętrzyn
    (pocztą lub osobiście do urzędu) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Przewodniczący Komisji Kwalifikacyjnej – do rąk własnych” oraz wskazaniem stanowiska i komórki organizacyjnej, której dotyczy oferta.
    - w formie elektronicznej: za pośrednictwem (ePUAP) lub usługi e-Doręczeń.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    26/05/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi