Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach

Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw koordynowania zadań związanych z planowaniem i zarządzaniem środkami finansowymi w Wydziale Zaopatrzenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
ul. Lompy 19
40-038 Katowice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Koordynowanie, zadaniowanie i monitorowanie wykonawstwa zadań realizowanych przez pracowników, nieetatowego zespołu ds. obsługi finansowej Wydziału Zaopatrzenia KWP w Katowicach.
  • Sporządzanie i rozliczanie planu budżetowego w zakresie kompetencji Wydziału Zaopatrzenia KWP w Katowicach grup 3, 4, 5, 6, 9 również dla CBŚP i BSW w rozbiciu na grupy, pozycje i paragrafy budżetowe celem właściwego gospodarowania środkami finansowymi.
  • Sporządzanie analiz i sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych w zakresie zaangażowania i wykorzystywania środków finansowych zarządzanych przez Wydział Zaopatrzenia celem bieżącego informowania kierownictwa KWP w Katowicach.
  • Sporządzanie wniosków o przesunięcie środków finansowych pomiędzy grupami, pozycjami i paragrafami budżetowymi celem realizacji zapotrzebowań składanych przez jednostki organizacyjne KWP w Katowicach.
  • Realizowanie zadań w zakresie zaangażowania środków finansowych na udzielanie zamówień publicznych do 30 000 euro i powyżej 30 000 euro celem efektywnego wykorzystywania przyznanych limitów finansowych.


Warunki pracy

Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, skaner, komputer oraz w monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej połowy dziennego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem, wymuszona pozycja ciała – siedząca.
Praca związana z obsługą klienta zewnętrznego. Stres związany z obsługą klienta zewnętrznego. Stres związany z presją krótkich terminów na sporządzanie analiz i sprawozdań.
Stanowisko pracy usytuowane jest w kompleksie budynków KWP w Katowicach przy ulicy Koszarowej 17 w budynku Wydziału Zaopatrzenia. Budynek ten nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak wind, podjazdów, toalet dostosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Wynagrodzenie zasadnicze: 3 083,21 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Zatrudnienie w zastępstwie nieobecnego członka korpusu służby cywilnej spowodowane jest korzystaniem z urlopów związanych z rodzicielstwem.
Oferty należy składać / przesyłać z dopiskiem na kopercie: Wydział Doboru i Szkolenia. Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Czynnikiem warunkującym przystąpienie do naboru na stanowisko specjalista ds. koordynowania zadań związanych z planowaniem i zarządzaniem środkami finansowymi Wydziału Zaopatrzenia KWP w Katowicach jest dołączenie do aplikacji oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. Informacje dotyczące wymaganych dokumentów oraz obowiązujące oświadczenia dostępne są na stronie internetowej bip.katowice.kwp.policja.gov.pl (zakładka: Praca w Korpusie Służby Cywilnej).
Kandydatki/kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru telefonicznie lub mailowo – w przypadku braku kontaktu telefonicznego, pod warunkiem zamieszczenia w ofercie adresu e-mail.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje pod nr telefonu: (32) 200 17 06 lub (32) 200 17 42.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w zakresie realizacji zadań związanych z planowaniem i rozliczaniem środków finansowych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość Ustawy – Prawo zamówień publicznych, Ustawy o rachunkowości i Ustawy o finansach publicznych.
  • Umiejętność organizowania pracy własnej.
  • Umiejętność współpracy.
  • Umiejętność komunikowania się.
  • Samodzielność, rzetelność, dokładność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu / umiejętność obsługi komputera
  • Asertywność


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • W tym także dokumenty potwierdzające aktualne zatrudnienie, o ile jest ono potwierdzeniem wymaganego doświadczenia zawodowego.
  • kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe zgodnie ze stawianymi wymaganiami (udokumentowane zakresem obowiązków na stanowisku pracy, referencjami, zaświadczeniami, certyfikatami, dyplomami, itp.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • W tym także dokumenty potwierdzające aktualne zatrudnienie, o ile jest ono potwierdzeniem wymaganego doświadczenia zawodowego.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-09-25
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    14/09/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi