Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków we Wrocławiu

Dolnośląski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw archiwum i dokumentacji Delegatura Jelenia Góra

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków we Wrocławiu

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie archiwum zakładowego
  • Prowadzenie biblioteki zakładowej
  • Sporządzanie i aktualizacja baz danych dotyczących zabytków wpisanych do rejestru i ewidencji


Warunki pracy

Zagrożenie dla zdrowia drobnoustrojami , kurzem , brak windy ,odpowiednio dostosowane toalety

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Proponowane wynagrodzenie na w/w stanowisku: wynagrodzenie zasadnicze brutto-2 263,38 + wysługa lat (lata pracy udokumentowane świadectwami pracy).
Kandydaci, których oferty spełniają wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu telefonicznie lub mailem.
Na ofercie pracy prosimy umieścić numer ogłoszenia.
Etapy naboru: test wiedzy oraz rozmowa kwalifikacyjna. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty nie spełniające wymagań formalnych zostaną komisyjnie zniszczone w terminie 14 dni od zakończenia rekrutacji.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe archiwistyczne lub średnie, technik archiwista
przeszkolenie archiwistyczne co najmniej I stopnia

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
na stanowisku archiwista

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość systemów Microsoft, pakietów biurowych, obsługa skaner
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-10-25
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/10/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi