Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Jaśle

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista w Wydziale Organizacyjno-Kwatermistrzowskim

38-200 Jasło Mickiewicza 33

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Obsługuje sekretariat i system EZD RP, koordynuje czynności kancelaryjne
  • Prowadzi spraw organizacyjno-kadrowe
  • Prowadzi archiwum zakładowe
  • Obsługuje programy: WORD, EXCEL, FT-kadry, SWD-ST, system SOL, PUE ZUS
  • Prowadzi akta osobowe funkcjonariuszy oraz pracowników
  • Prowadzi stronę internetową komendy oraz biuletyn informacji publicznej
  • Prowadzi kasę zakładową
  • Prowadzi sprawy związane z opiniowaniem służbowym strażaków i pracowników


Warunki pracy

praca o charakterze administracyjno-biurowym z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych,


praca od poniedziałku do piątku w stałych godzinach 7.30 – 15.30,


stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze budynku 2 kondygnacyjnego,


w budynku bariery architektoniczne: brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób z niepełnosprawnością ruchową, drzwi wejściowe do pomieszczeń biurowych o szerokości 80 cm, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych,


praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. na dobę,


praca wymagająca długotrwałej pozycji siedzącej.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Osoby aplikujące do pracy na etapie składania dokumentów otrzymają nr ewidencyjne, które posłużą nam do informowania Państwa o wynikach przeprowadzonego naboru. Informacje te zamieszczane będą na tablicach ogłoszeń w siedzibie naszego urzędu oraz na naszej stronie internetowej https://www.gov.pl/web/kppsp-jaslo


w zakładce: Załatw sprawę / Służba i praca.


Osoby, które spełnią stawiane przez nas wymagania niezbędne, zapraszamy na pisemny test wiedzy, który odbędzie się w dniu 03.12.2025 r. o godz. 10.00 w siedzibie naszego urzędu - II piętro, sala konferencyjna. Prosimy o zabranie ze sobą dokumentu tożsamości oraz przyborów do pisania - długopis lub pióro.


Dla dziesięciu osób, które uzyskają największą liczbę punktów z testu wiedzy, przeprowadzona zostanie rozmowa kwalifikacyjna w tym praktyczna ocena posiadanych umiejętności. W przypadku takiej samej liczby uzyskanych punktów z testu w obrębie pierwszej dziesiątki, rozmowy odbędą się dla odpowiednio większej liczby osób.


Rozmowa rekrutacyjna może odbyć się w tym samym dniu po sprawdzeniu testów wiedzy i  podsumowaniu wyników testu.


 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji państwowej lub samorządowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów ustawy o Służbie Cywilnej, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o ochronie przeciwpożarowej oraz rozporządzeń wydanych na podstawie wyżej wymienionych ustaw, w zakresie spraw prowadzonych na stanowisku, znajomość przepisów prawa pracy, znajomość przepisów z zakresu prowadzenia archiwum zakładowego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność obsługi programów komputerowych m.in.: Word, Excel
  • doświadczenie w prowadzeniu archiwum zakładowego lub posiadanie kursu kancelaryjno-archiwalnego


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-11-28
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Jaśle
    38-200 Jasło, ul. Mickiewicza 33

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/11/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi