Opis stanowiska pracy
Urząd Morski w GdyniDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalistaUrząd Morski w Gdyni
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- przygotowywanie i składanie wniosków o dofinansowanie wraz z wymaganymi załącznikami
- przygotowywanie i składanie wniosków o płatność pośrednią/końcową w ramach realizacji projektów objętych wsparciem Unii Europejskiej
- przygotowywanie wniosków we współpracy z właściwymi komórkami merytorycznymi Urzędu o zapewnienie finansowania realizacji przedsięwzięcia z budżetu państwa oraz wniosków o uruchomienie środków z rezerwy celowej budżetu państwa i budżetu środków europejskich
- przygotowywanie materiałów promocyjnych i informacyjnych (w tym przeprowadzanie procedur zamówień publicznych do 30 000 euro oraz współpraca z komórką ds. zamówień publicznych w zakresie przeprowadzania postępowań o zamówienie publiczne o wartości powyżej 30 000 euro) oraz przygotowanie i umieszczanie na stronie internetowej Urzędu informacji na temat stanu realizacji projektów
- udział w realizacji projektów w części finansowej od pozyskania dofinansowania na realizację projektów, rozliczeń z Wykonawcami, aktualizację harmonogramów finansowych, ze szczególnym uwzględnieniem kontroli kwalifikowalności wydatków
- prowadzenie sprawozdawczości realizowanych projektów dla instytucji zewnętrznych
- udział w pracach komisji przetargowej (w tym badanie i ocena złożonych ofert), udział w spotkaniach z Wykonawcami i komórkami merytorycznymi Urzędu oraz z przedstawicielami nadrzędnych instytucji w zakresie realizowanych projektów
- gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z realizowanymi projektami w trakcie i po zakończeniu projektów
Warunki pracyCzynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:
- krajowe wyjazdy służbowe
- zagraniczne wyjazdy służbowe
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
Czynniki szkodliwe dla zdrowia:
- praca przy monitorze ekranowym (komputer) pow. 4 godzin dziennie
Narzędzia i materiały pracy:
- komputer
Infrastruktura - bariery architektoniczne:
- brak windy
- brak podjazdu
- schodołaz
- toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych
- drzwi odpowiedniej szerokości
- miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
• oferty niekompletne, w tym brak własnoręcznie podpisanych listu motywacyjnego i wymaganych oświadczeń oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
• Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikowały się do poszczególnych etapów naboru telefoniczne lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru,
• aplikacje odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
• proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto 2 608,39 – 3 041,24 zł
• do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu
• dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. : 58 355 35 80 lub 58 355 31 72/70
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe magisterskie
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze funduszy europejskich
pozostałe wymagania niezbędne:- komunikatywna znajomość języka angielskiego (A2 wg ESOKJ)
- znajomość przepisów dotyczących funduszy europejskich w zakresie wykonywanych zadań
- obsługa systemu informacji prawnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- studia podyplomowe w obszarze: zarządzanie projektami, procedury FIDIC w przedsięwzięciach budowlanych z uwzględnieniem prawa zamówień publicznych, pozyskiwania, realizacji i rozliczania projektów europejskich
- znajomość przepisów prawa zamówień publicznych w zakresie wykonywanych zadań
- znajomość przepisów prawa budowlanego w zakresie wykonywanych zadań
- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych w zakresie wykonywanych zadań
- znajomość przepisów kpa w zakresie wykonywanych zadań
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyświadectwo/ dyplom ukończenia studiów podyplomowych w obszarze: zarządzanie projektami, świadectwo/ dyplom ukończenia studiów podyplomowych w obszarze: procedury FIDIC w przedsięwzięciach budowlanych z uwzględnieniem prawa zamówień publicznychświadectwo/ dyplom ukończenia studiów podyplomowych w obszarze: pozyskiwania, realizacji i rozliczania projektów europejskich Dokumenty należy złożyć do: 2017-07-12
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu