Opis stanowiska pracy


Wojskowa Komenda Uzupełnień w Chorzowie

Wojskowy Komendant Uzupełnień poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw EWIDENCYJNO-ANALITYCZNYCH WYDZIAŁ PLANOWANIA MOBILIZACYJNEGO I ADMINISTROWANIA REZERWAMI

WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ W CHORZOWIE
UL.75 PUŁKU PIECHOTY 3 41-500 CHORZÓW

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizowanie zadań związanych z procesem zabezpieczenia i uzupełnienia potrzeb mobilizacyjnych WKU oraz nakazanych jednostek wojskowych stanami osobowymi oraz planowanie i organizacja pracowniczych przydziałów mobilizacyjnych;
  • naliczanie potrzeb mobilizacyjnych w zakresie żołnierzy rezerwy do nadania przydziałów mobilizacyjnych na występujące stanowiska etatowe WKU, sporządzanie zapotrzebowań na uzupełnienie etatowych potrzeb mobilizacyjnych oraz planowanie gromadzenia wyszkolonych rezerw osobowych dla potrzeb mobilizacyjnych;
  • utrzymywanie wysokiej jakości uzupełnienia żołnierzami rezerwy oraz opracowywanie analiz jakościowego i ilościowego uzupełnienia potrzeb mobilizacyjnych WKU stanem osobowym, wykonywanie stosownych sprawozdań w tym zakresie;
  • sporządzanie bilansu stanu zasobów rezerw osobowych wykorzystywanych na potrzeby obronne;
  • współpraca z jednostkami wojskowymi w zakresie zabezpieczania ich potrzeb mobilizacyjnych oraz szkolenia żołnierzy rezerwy w czasie ćwiczeń wojskowych;
  • planowanie pozyskiwania rezerw osobowych poprzez ukierunkowanie przeszkalania wojskowego absolwentów, szkolenia w kolejnych specjalnościach wojskowych, przekwalifikowanie szeregowych rezerwy w kolejnych, deficytowych specjalnościach wojskowych;
  • typowanie kierowców na przydziały mobilizacyjne zgodnie z zapotrzebowaniem jednostek wojskowych ze szczegolnym uwzględnieniem synchronizacji pojazdów z kierowcami;
  • prowadzenie spraw związanych z rekonwersją;


Warunki pracy

Praca wykonywana w siedzibie urzędu i w terenie.
Praca administracyjno-biurowa w kontakcie z interesantami, pod presją czasu, wykonywana
w pozycji siedzącej przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie z oświetleniem naturalnym i sztucznym. Wyjazdy służbowe. Reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Praca związana z koniecznością przemieszczania się po kondygnacjach, bez udogodnień dla osób z niepełnosprawnością. Budynek wielokondygnacyjny bez windy.
Budynek posiada podjazd i toaletę dla osób niepełnosprawnych.Brak czynników szkodliwych dla zdrowia.Użytkowanie sprzętu biurowego: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka do dokumentów.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Na powyższym stanowisku zostanie nadany pracowniczy przydział mobilizacyjny.
Zatrudnienie wybranego kandydata nastąpi na podstawie umowy o pracę na czas określony.
Proponowane wynagrodzenie - 3011,51 zł brutto + dodatek za wieloletnią pracę.
Nabór składa się z 4 etapów :
1.Weryfikacja formalna złożonych dokumentów.
Dokumenty muszą spełniać następujące wymagania formalne:
- zostaną złożone w terminie
(liczy się data wpływu do urzędu lub data stempla pocztowego),
- dokumentacja jest kompletna i zawiera:
wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia (oświadczenia proszę zawrzeć na jednej kartce) - uwiarygodnione własnoręcznym, czytelnym podpisem i opatrzone aktualną datą.
Oferty niekompletne lub z niepodpisanymi dokumentami będą odrzucone.
Kandydaci, których dokumenty spełnią wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru o czym zostaną poinformowani telefonicznie do dnia 25.10.2019r.
i zaproszeni do kolejnych etapów naboru.
Brak powiadomienia jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem się kandydatki/ta do dalszych etapów.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.

2.Test wiedzy z wymienionych w ogłoszeniu ustaw.
3.Sprawdzenie praktycznych umiejętności obsługi komputera.
4.Rozmowa kwalifikacyjna.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać u referenta prawno-administracyjnego pod nr tel. : 261-124-552 , pn-pt. 10.00-14.00

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP wraz z aktami wykonawczymi;
  • znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego;
  • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych;
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych;
  • biegła obsługa pakietu Microsoft Office;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność interpretacji przepisów prawnych;
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych;
  • zdolność analitycznego myślenia;
  • komunikatywność;
  • umiejętność pracy w zespole.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego;
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów naboru;

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-10-20
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    05/10/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi