Opis stanowiska pracy


Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie

Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw planowania i zamówień publicznych Sekcja Ekonomiczna Wydział Łączności i Informatyki

22-100 Chełm ul. Trubakowska 2

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Sporządzanie wniosków oraz dokumentacji pomocniczej (notatki, umowy itp.) na zakup sprzętu, materiałów i usług w celu dokonana ww. zakupów zgodnie z przepisami ustawy o zamówieniach publicznych.
  • Prowadzenie ewidencji środków finansowych wydatkowanych przez Wydział Łączności i Informatyki poza ustawą o zamówieniach publicznych w celu nie przekroczenia limitu na zakup sprzętu, materiałów i usług wg słownika CPV.
  • Sporządzanie planów i sprawozdań w zakresie zakupów sprzętu, materiałów i usług realizowanych przez Wydział Łączności i Informatyki w celu realizacji otrzymanych środków budżetowych przez Wydział.


Warunki pracy

Praca samodzielna, w związku z istniejącymi procedurami, przepisami o niejednoznacznej interpretacji oraz ciągłymi zmianami obowiązujących aktów prawnych konieczna jest umiejętność rozumienia i analizy przepisów prawa i ich praktycznego zastosowania. Narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka. Oświetlenie naturalne i sztuczne.


Budynek, w którym znajduje się pomieszczenie biurowe specjalisty ds. Planowania i Zamówień Publicznych częściowo jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózkach.          



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Wzór oświadczenia dostępny jest pod adresem https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce „Praca->Pracownicy cywilni->Oświadczenie dla kandydatów do pracy na wolne stanowisko w korpusie służby cywilnej”.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów: ustawa z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych
  • niewspółpracowanie z organami bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później),
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później),
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-03-23
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Nadbużański Oddział Straży Granicznej
    ul. Trubakowska 2
    22-100 Chełm
    • Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    13/03/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi