Opis stanowiska pracy
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw zadań z poprawy brd i utrzymania istniejącej sieci dróg w Wydziale Dróg i Sieci Drogowej Oddziału w Bydgoszczy 85-085 Bydgoszcz ul. Fordońska 6
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - bierze udział w przygotowaniu zadań inwestycyjnych na etapie dokumentacji, postępowań przetargowych na wyłonienie wykonawcy i realizacji robót budowlanych w ramach realizacji programów rządowych
- prowadzi sprawy w zakresie kontroli uczestników realizacji inwestycji, harmonogramu i postępu prac
- bierze udział w przygotowaniu dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień zgłoszeń, pozwoleń i dokumentacji projektowej w okresie przygotowania, realizacji i zakończenia inwestycji
- współpracuje z właściwymi komórkami organizacyjnymi w zakresie: a) ustalania zakresu badań, ekspertyz i technologii planowanych remontów dróg, obiektów inżynierskich; b) opracowania Programów Inwestycyjnych oraz Aneksów do nich; c) opiniowania dokumentacji technicznych i przetargowych dla przyszłych zadań związanych z budową, przebudową i remontem dróg, obiektów inżynierskich; d) przygotowywania wymaganych wniosków o uruchomienie środków finansowych na realizację poszczególnych zadań inwestycyjnych; e) dokonywania odbiorów technicznych, przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych; f) prowadzenia kontroli i niezbędnych czynności w okresach gwarancyjnych; g) zachowania należytego poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego podczas prowadzonych zadań; h) wykonywania zadań związanych z realizacją programów rządowych
- współpracuje z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi Oddziału i Centrali GDDKiA, biurami projektowymi, samorządami i innymi jednostkami administracyjnymi w zakresie planowania, przygotowania, realizacji i rozliczenia inwestycji
- prowadzi wymaganą sprawozdawczość, archiwizuje dokumenty budowy, przekazuje komplety dokumentacji powykonawczej i operaty kolaudacyjne do Archiwum Zakładowego i do Rejonów oraz raporty z przeglądów szczegółowych przeprowadzonych przed upływem okresu gwarancyjnego do Wydziału Mostów
- prowadzi monitoring terminów obowiązywania uzgodnień, porozumień, decyzji i umów na zadaniach inwestycyjnych, przygotowuje rekomendacje działań w przypadku przedwczesnych terminów ich wygaśnięcia
- kontroluje drogi w zakresie bieżącego utrzymania i określenia potrzeb poprawy brd jak i wykonania remontów dróg i obiektów mostowych
- współpracuje w przygotowaniu i nadzorowaniu kontraktów utrzymaniowych na drogach krajowych jak i współpracuje przy ocenie stanu technicznego nawierzchni i innych elementów dróg
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
1. Praca w terenie,
2. Krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
1. Obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych.
2. Praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera, urządzeń biurowych.
3. Budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, a także nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
4. Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze przygotowania lub realizacji inwestycji
pozostałe wymagania niezbędne: - prawo jazdy kat. B
- znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego ze szczególnym uwzględnieniem uregulowań dotyczących dróg i obiektów inżynierskich, ustawy o drogach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- posiadanie kompetencji: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniakopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowychDokumenty należy złożyć do: 2021-10-26
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Bydgoszczy
ul. Fordońska 6
85-085 Bydgoszcz
lub mailowo: bydgoszcz.rekrutacja@gddkia.gov.pl