Opis stanowiska pracy
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w PoznaniuDyrektor Regionalnego Zarządu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalistaRegionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu
ul. Chlebowa 4/8
61-003 Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Wykonywanie działań związanych z utrzymaniem żeglugi na drogach wodnych, w tym celu współpraca z armatorami, urzędami żeglugi śródlądowej i turystami w zakresie organizacji imprez na wodzie oraz udostępniania obiektów hydrotechnicznych. Codzienna rejestracja i przekazywanie do RZGW TUW informacji o głębokościach tranzytowych i ograniczeniach w żegludze oraz analiza wyników sondowań szlaku wodnego w celu utrzymania sprawnej i bezpiecznej żeglugi
- Prowadzenie postępowań dotyczących wycinek drzew i krzewów (sporządzanie wniosków do Dyrektora RZGW i właściwych urzędów) oraz nadzór nad realizacją uzyskanych decyzji administracyjnych na wycinkę (w tym także wykonywanie nasadzeń zastępczych). Wnioskowanie o wydanie decyzji nakazujących wycinkę z obszarów szczególnego zagrożenia powodzią oraz sporządzanie i monitorowanie planów koniecznych wycinek w celu prawidłowego utrzymania i eksploatacji cieków oraz ochrony przeciwpowodziowej
- Ewidencjonowanie zagadnień ruchu żeglugowego i ich analiza, kontrola nad pobieraniem opłat za żeglugę i śluzowania oraz rozdysponowywanie do Nadzorów Wodnych biletów za śluzowania w celach: prowadzenia wymaganej sprawozdawczości i statystyki w tym zakresie, przekazywania w/w danych do RZGW TUW, a także zapewnienia sprawnego korzystania ze szlaków wodnych i śluz.
- Współuczestniczenie w procesie prawidłowego stanu oznakowania, wytyczenia oraz drożności szlaków żeglownych, a także interweniowanie w związku z wypełnianiem obowiązku oznakowania obiektów krzyżujących się z drogami wodnymi przez właściwych administratorów/właścicieli w/w obiektów
- Informowanie nadzorów wodnych o konieczności dokonywania kontroli zarybień
Warunki pracy- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych;
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę;
- pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
- budynek 1-piętrowy bez windy.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Dokumenty należy składać osobiście lub pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko
specjalisty w Zarządzie Zlewni Noteci".
Z wybranymi kandydatkami/kandydatami skontaktujemy się telefonicznie. Dokumenty mogą być odbierane osobiście w
ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. Nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone. Dodatkowe
informacje można uzyskać pod numerami telefonów 61 8567724, 61 8567721.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek,
niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,
wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe profilowe (kierunki: inżynieria środowiska, geografia, rewitalizacja dróg wodnych, ochrona środowiska)
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- dobra znajomość przepisów prawa związanych z zajmowanym stanowiskiem (Ustawa Prawo Wodne, Ustawa o Ochronie Przyrody, przepisy żeglugowe)
- umiejętność stosowania prawa w praktyce
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
- analityczne myślenie i kreatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Dociekliwość
- Komunikatywność
- Odporność na stres
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- życiorys, list motywacyjny i wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2017-09-19
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu