Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Brodnicy

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Komenda Powiatowa Policji w Brodnicy ul. Zamkowa 13, 87-300 Brodnica

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Realizacja zadań w zakresie kontroli przestrzegania przepisów ochrony przeciwpożarowej w Komendzie
  • Sporządzanie dokumentacji dotyczącej medycyny pracy
  • Obsługa kadrowa Komendy. Przygotowywanie dokumentacji w zakresie zatrudnienia, trwania oraz ustania stosunku pracy / służby. Sporządzanie dokumentacji emerytalno-rentowej.
  • Organizowanie, przygotowywanie i dokumentowanie naboru do pracy w Policji
  • Prowadzenie bieżącej ewidencji czasu pracy / służby, urlopów i absencji chorobowej pracowników / funkcjonariuszy Policji
  • Wprowadzanie danych finansowo-kadrowo-organizacyjnych do systemów informatycznych


Warunki pracy

Praca wykonywana w siedzibie urzędu, w pomieszczeniu biurowym, przy monitorze ekranowym komputera w wymiarze przekraczającym połowę dobowego czasu pracy. Realizacja zadań wymaga częstych relacji z petentami (telefonicznych, e-mailowych, bezpośrednich). Realizacja zadań nie wymaga wysiłku fizycznego. Czynniki utudniające wykonywanie zadań: stres związany z reprezentowaniem urzędu na zewnątrz, codzienna obsługa petentów, zagrożenie korupcją. Praca związana z odpowiedzialnością materialną/dyscyplinarną za powierzone mienie i podejmowane decyzje.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
dane kontaktowe: tel. 56 4914235
proponowane wynagrodzenie zasadnicze: 1730 zł. oraz dodatek za wysługę lat
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie ogólne, administracyjne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 miesiące doświadczenia zawodowego
prowadzenie spraw kadrowo-szkoleniowych oraz spraw z zakresu ochrony przeciwpożarowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
    • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

    Dokumenty należy złożyć do: 2017-08-10
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    28/07/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi