Opis stanowiska pracy


Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw komunikacji, informacji publicznej i obsługi mediów w Wieloosobowym Stanowisku Obsługi Klienta i Komunikacji Zewnętrznej w Izbie Administracji Skarbowej w Białymstoku

Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku
ul. Jana Klemensa Branickiego 9
15-085 Białystok

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie spraw w zakresie obsługi wniosków o dostęp do informacji publicznej, w tym przygotowywanie projektów wydawanych przez Izbę Administracji Skarbowej decyzji odmownych w I instancji oraz decyzji wydawanych w II instancji dotyczących odwołań do decyzji naczelników US i UCS
  • Redagowanie informacji i materiałów wykorzystywanych przez IAS w działalności informacyjno-promocyjnej
  • Prowadzenie strony BIP izby i podległych urzędów, w tym prowadzenie technicznej opieki oraz aktualizacji tych stron
  • Podejmowanie działań informacyjnych w zakresie komunikacji wewnętrznej, w tym nadzorowanie, tworzenie i aktualizowanie strony intranetowej oraz dystrybuuwanie informacji związanych z polityką informacyjną IAS do pracowników i funkcjonariuszy podlaskiej KAS
  • Prowadzenie spraw w zakresie obsługi prasowej i medialnej Izby i podległych urzędów, w tym reprezentowanie KAS w mediach w formie wypowiedzi dla dziennikarzy w sytuacjach wskazanych przez przełożonego
  • Udział w planowaniu i wdrażaniu działań z zakresu public relations, w tym kampanii informacyjnych oraz współdziałania z organizacjami podatników
  • Organizowanie i koordynowanie działań oraz spotkań edukacyjno-informacyjnych dotyczących przepisów prawa podatkowego i celnego
  • Prowadzenie spraw z zakresu wdrażania w podległych urzędach procedur i standardów obsługi klienta i wsparcia podatnika, w tym nadzorowanie i monitorowanie jakości obsługi klienta w podległych urzędach oraz koordynowanie prowadzonych badań ankietowych dotyczących oceny jakości obsługi w urzędach, oczekiwań klienta oraz badań satysfakcji klienta


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
– praca administracyjno- biurowa,
– obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
– większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej , praca wymaga sprawności obu rąk,
– użytkowanie elektrycznych urządzeń biurowych (drukarka, kserokopiarka, niszczarka),
– zadania wykonywane w siedzibie Izby.
Miejsce i otoczenie organizacyjno- techniczne stanowiska pracy:
– stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku,
– stanowisko pracy wyposażone jest w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno - biurowych z obsługą komputera,
– oświetlenie sztuczne i naturalne,
– szerokość głównych drzwi wejściowych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich,
– drzwi wewnętrzne oraz ciągi komunikacyjnej są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich,
– siedziba izby jest budynkiem wielokondygnacyjnym wyposażonym w windę osobową,
– winda jest dostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich,
– węzeł sanitarny jest przystosowany dla potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,
– stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych,
– na terenie izby wyznaczone jest miejsce parkingowe dla osoby niepełnosprawnej ruchowo.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Etapy, metody oraz techniki naboru:
- weryfikacja formalna ofert,
- pisemny sprawdzian wiedzy merytorycznej,
- sprawdzian praktyczny,
- rozmowa kwalifikacyjna.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto - 3 657,53 zł miesięcznie.

Dokumenty w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.

Wszystkie składane oświadczenia, życiorys/CV i list motywacyjny muszą być własnoręcznie podpisane - w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymogów formalnych.

OFERTY NIESPEŁNIAJĄCE WYMAGAŃ FORMALNYCH ZOSTANĄ ODRZUCONE.

W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, nr telefonu.

Kandydaci, których oferty zostały odrzucone zostaną poinformowani o tym fakcie za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.

Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne zostaną poinformowani za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia drugiego etapu postępowania selekcyjnego - testu wiedzy merytorycznej.

Wzory oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w Izbie Administracji Skarbowej w Białymstoku dostępne są na stronie BIP pod adresem:
http://www.podlaskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-bialymstoku/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen

Oferty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali wybrani w wyniku naboru, podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 85 6655683

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w obszarze związanym z komunikacją i mediami lub informacją publiczną

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość podstawowych zagadnień dotyczących zadań oraz organizacji Krajowej Administracji Skarbowej
  • Znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • Wiedza z zakresu public relations, w tym znajomość zasad współpracy z mediami
  • Umiejętność tworzenia komunikatów prasowych
  • Umiejętność biegłej obsługi komputera (aplikacje biurowe oraz publikacja treści na stronach internetowych)
  • Umiejętności analityczne.
  • Komunikatywność
  • Odporność na stres
  • Motywacja do pracy
  • W jednostkach organizacyjnych Krajowej Administracji Skarbowej może być zatrudniona albo pełnić służbę osoba, która nie pełniła służby zawodowej ani nie pracowała w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 306 z późn. zm.), ani nie była ich współpracownikiem.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (wzór Dz. U. z 2017 r. poz. 423) - dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r.
    • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
    • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
    Dokumenty należy złożyć do: 2020-07-08
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku, ul. Jana Klemensa Branickiego 9, 15-085 Białystok.
    Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem ,,Nabór na stanowisko specjalisty w Wieloosobowym Stanowisku Obsługi Klienta i Komunikacji Zewnętrznej w Izbie Administracji Skarbowej w Białymstoku nr ogłoszenia 64646 " .

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    25/06/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi