Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Białymstoku

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Białymstoku
ul. Zwycięstwa 26B
15-959 Białystok

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy oraz rekrutowanie i selekcjonowanie kandydatów do pracy
  • prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymogami prawa pracy
  • przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych oraz kontrolowanie aktualnosci badan lekarskich
  • sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami
  • podejmowanie współpracy z kierownictwem i doradztwo w zakresie administracyjnej obsługi zatrudnienia
  • tworzenie regulaminów organizacyjnych
  • prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych
  • planowanie rozwoju zawodowego kadry jednostki
  • sprawdzanie dokumentów, analiza i przygotowanie danych niezbędnych do sporządzenia sprawozdań dotyczących chorób zakaźnych zwierząt i sporządzanie tych sprawozdań


Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu/ biura. Praca administracyjno -biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych.Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie. Bariery architektoniczne: stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku biurowego,budynek nie posiada windy i podjazdu,drzwi w budynku nieprzystosowane do poruszania się osób niepełnosprawnych, pomieszczenie higieniczno- sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych,brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym,niedosłyszącym,głuchoniemym.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Inne informacje można uzyskać pod nr. tel.( 85) 6516746

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w komórce kadr

pozostałe wymagania niezbędne:

  • bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz zagadnień związanych z zasobami ludzkimi
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • świadectwa ukończenia kursów specjalistycznych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Życiorys i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • Kopia dokumentów potwierdzajacych doświadczenie zawodowe np. świadectwa pracy , ukończone szkolenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność- w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • Kopia dokumentów potwierdzajacych doświadczenie zawodowe np. świadectwa pracy , ukończone szkoleni

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-07-24
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/07/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi