#

Specjalista ze znajomością j. angielskiego – obsługa dostawców w SAP

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Sosnowiec, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ze znajomością j. angielskiego – obsługa dostawców w SAP

Miejsce pracy: Sosnowiec
7-20-68677

Wraz z naszym Klientem, międzynarodową firmą produkcyjną, w związku z rozbudową struktur sprzedażowych, rozwojem portfolio produktowego, pozyskaniem nowej grupy Klientów i uruchomieniami dużej ilości nowych projektów, poszukujemy pracownika, który chciałby rozwijać się na stanowisku: Specjalista ze znajomością j. angielskiego – obsługa dostawców w systemie SAP.

Miejsce pracy: Sosnowiec, praca w systemie hybrydowym

Zadania na tym stanowisku:
- kompleksowe zarządzanie relacjami z dostawcami krajowymi i zagranicznymi,
- przygotowywanie i wystawianie harmonogramów dostaw, zapotrzebowania i zamówień,
- przygotowywanie zapytań ofertowych i prowadzenie korespondencji handlowej,
- bieżąca współpraca z Działem Logistyki, Działem Sprzedaży Krajowej i Działem Eksportu,
- obsługa systemu SAP.

Wymagania:
- dobra znajomość języka angielskiego (warunek kluczowy),
- zaawansowana znajomość MS Office (Excel zaawansowany; tabela przestawna / Vlookup);
- znajomość systemu SAP,
- umiejętności analityczne,
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta lub zakupów.

Korzyści:
- praca w rozpoznawanej, stabilnej firmie, znajdującej się w fazie dużego wzrostu i poszerzania gamy produktów oraz odbiorców,
- hybrydowy system pracy,
- bogaty pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kantyna pracownicza,
- bogaty pakiet specjalistycznych szkoleń (w tym szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe),
- udział w ciekawych międzynarodowych projektach podnoszących kwalifikacje zawodowe,
- bardzo dobra atmosfera pracy tworzona przez zgrany zespół profesjonalistów z różnych krajów.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi