Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
• Wsparcie użytkowników w lokalizacji
• Rozwiązywanie incydentów rejestrowanych w systemie zgłoszeniowym
• Diagnozowanie problemów dot. działania sprzętu biurowego IT i rozwiązywanie ich w określonym zakresie,
• Przekazywanie problemów lub incydentów nie leżących w obszarze wsparcia on-site do kolejnych linii wsparcia
Wymagania
• Dobra znajomość systemów operacyjnych i narzędzi Microsoft
• Komunikatywność
• Wysoka kultura osobista
• Dobra organizacja pracy, samodzielność
• Wykształcenie kierunkowe I/LUB niewielkie doświadczenia w obszarze IT
• Gotowość do pracy zmianowej
Oferujemy
• Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
• Możliwość rozwoju oraz dłuższej współpracy
• Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej organizacji
• Samodzielne stanowisko w lokalizacji klienta
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?