Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
• Wsparcie użytkowników w lokalizacji
• Rozwiązywanie incydentów rejestrowanych w systemie zgłoszeniowym
• Diagnozowanie problemów dot. działania sprzętu biurowego IT i rozwiązywanie ich w określonym zakresie,
• Przekazywanie problemów lub incydentów nie leżących w obszarze wsparcia on-site do kolejnych linii wsparcia
➡️Wymagania
• Dobra znajomość sprzętu komputerowego PC (desktopy, laptopy) i aplikacji Microsoft (win 7 i 10, Ms Office).
• Znajomość języka angielskiego pozwalająca na dobrą komunikację z użytkownikami
• Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku i wykształcenie kierunkowe (IT)
• Umiejętność pracy w grupie
➡️Oferta
• Możliwość rozwoju oraz dłuższej współpracy
• Samodzielne stanowisko w lokalizacji klienta
• Pakiet szkoleń
• Wynagrodzenie w wysokości (3500 do 4300 zł brutto- zależne od doświadczenia)
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?