W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista w dziale zamówień - język angielski (rekrutacja online)
Miejsce pracy: KatowiceWraz z naszym Klientem, nowym inwestorem na śląskim rynku, bierzemy udział w budowaniu Centrum Usług Wspólnych dedykowanego do opieki nad klientami biznesowym w kontekście złożonych przez nich zamówień.
Miejsce pracy: Katowice
Główne zadania na stanowisku:
- kontakt z Klientami biznesowymi w kontekście złożonych przez nich zamówień - mailowo i telefonicznie, w języku polskim i angielskim,
- monitorowanie statusu realizacji zamówień,
- procesowanie danych w systemie,
- przyjmowanie i rozwiązywanie zapytań posprzedażowych (reklamacje).
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację (min.B2),
- doświadczenie w pracy na SAP,
- wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne,
- doświadczenie w zakresie obsługi klienta w języku angielskim,
- nastawienie na klienta,
- proaktywna postawa wobec podejmowanych działań.
Korzyści:
- możliwość dołączenia do nowo tworzonych struktur Centrum Usług Wspólnych,
- stabilość zatrudnienia w firmie o pozycji lidera w swojej branży,
- realny wpływ na przebieg procesów,
- ekspozycja na kontakty międzynarodowe,
- potencjał na rozwój w strukturach firmy wraz ze wzrostem organizacji.