
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista w dziale zakupów
Miejsce pracy: KatowiceWe współpracy z międzynarodową organizacją będącą rynkowym liderem w zakresie dystrybucji części zamiennych i akcesoriów przeznaczonych do pojazdów, poszukujemy Kandydata, który obejmie stanowisko Specjalisty w nowo tworzonym zespole zakupowców.
Osoba na stanowisku będzie częścią scentralizowanego zespołu zajmującego się przetwarzaniem wniosków o zakup sprzętu IT, usług, oprogramowania i powiązanych z kategorią IT materiałów eksploatacyjnych.
Główne zadania na stanowisku obejmują:
- weryfikowanie wniosków o zakup i pomoc w przeprowadzaniu zakupów od momentu zakupu do płatności,
- wprowadzanie do bazy danych nowych dostawców i aktualizacja tych istniejących,
- przygotowanie wnioski o zakup poprzez weryfikację specyfikacji i ceny, uzyskiwanie rekomendacji od dostawców dla pozycji zastępczych,
- składanie wniosków o zakup w ramach przypisanych kategorii, monitorowanie ich realizacji,
- współpraca z działem finansowym celem gwarancji poprawnego zaksięgowania faktur.
Wymagania:
- doświadczenie na analogicznym lub pokrewnym stanowisku,
- biegły poziom języka angielskiego,
- doświadczenie w analizie i procesowaniu wysokiego wolumenu danych i transakcji,
- zaawansowane kompetencje komunikacyjne - w formie pisemnej i werbalnej,
- rozwinięte umiejętności organizacji pracy.
Korzyści:
- możliwość dołączenia do nowo tworzonych struktur firmy z sektora dystrybucyjnego,
- stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- szeroka ekspozycja na kontakty międzynarodowe,
- pakiet benefitów – prywatna opieka medyczna, multikafeteria,
- potencjał na rozwój w strukturach firmy wraz ze wzrostem organizacji,
- dostep do pracy zdalnej (model hybrydowy).
