#

Specjalista w dziale zakupów - język angielski (praca hybrydowa)

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Sosnowiec, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista w dziale zakupów - język angielski (praca hybrydowa)

Miejsce pracy: Sosnowiec
7-20-69017

Naszym Klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna, będąca wiodącym liderem na rynku w produkcji sprzętu budowlanego i górniczego, mająca swoją siedzibę w Sosnowcu.

Obecnie w wyniku rozwoju, firma poszukuje osób ze znajomością języka angielskiego, które dołączą do zespołu w dziale zakupów.

Miejsce pracy: Sosnowiec, praca w systemie hybrydowym

Zadania na tym stanowisku:
- wsparcie globalnych zespołów zakupowców w działaniach operacyjnych,
- stałe monitorowanie zapotrzebowania na zakupy,
- przygotowywanie i uwalnianie zapytań ofertowych do potencjalnych dostawców,
- analiza odpowiedzi na zapytania i porównywanie ofert,
- utrzymywanie kontaktu z dostawcami,
- zarządzanie danymi i ich aktualizacja w systemie SAP.

Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny),
- zaawansowana znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel,
- znajomość systemu SAP,
- umiejętności analityczne,
- wysoka komunikatywność i nastawienie na współpracę,
- mile widziane minimum roczne doświadczenie w obszarze obsługi Klienta lub zakupów.

Korzyści:
- możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze zakupów,
- eskpozycja na kontakty międzynarodowe,
- realna opcja budowania swojej ścieżki kariery w ramach stabilnych struktur organizacji,
- dostęp do pracy zdalnej (HO 3 dni, 2 dni praca z biura) ,
- szeroki pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport),
- bogaty pakiet specjalistycznych szkoleń (w tym szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe),
- darmowy parking.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi