Opis stanowiska pracy

ZAKRES OBOWIĄZKÓW NA STANOWISKU PRACY:

• kompleksowe prowadzenie spraw-zleceń na usługi dotyczące wykonywania zabudowy meblowej, rolet, żaluzji dla Jednostek Uczelni (przygotowanie warunków postępowań przetargowych; zapytań ofertowych, istotnych postanowień umownych; sporządzanie projektów umów, zleceń zewnętrznych; bieżąca obsługa spraw; sprawdzanie i weryfikacja wycen i kalkulacji ofertowych; odbiór wykonanych robót/usług; rozliczenie wykonanych robót/usług; bieżący monitoring wydatkowania/limitu umów w tym zakresie),

• rozeznanie rynku w zakresie usług, robót budowlanych, szacowanie wartości robót na podstawie rozeznania rynku; sporządzanie wycen/szacunków do planów remontowych,

• sporządzanie zapytań ofertowych i ocena/opinia ofert z zakresu powierzonego przez Kierownika Działu,

• prowadzenie Książek Obiektu Budowlanego w zakresie powierzonym przez Kierownika,

• organizowanie i wykonywanie prac kancelaryjnych Działu: (m.in. przyjmowanie, rejestracja i rozdział zleceń inwestycyjnych i remontowych; prowadzenie rejestrów: zleceń inwestycyjnych i remontowych, umów tworzonych przez Dział, pism przychodzących i wychodzących, dokumentacji technicznej wraz z archiwizacją tej dokumentacji, dokumentacji spraw prowadzonych w Dziale wraz z archiwizacją tej dokumentacji, kontrahentów, dostawców, wykonawców; organizowanie, monitoring dostępności materiałów biurowych, eksploatacyjnych w Dziale),

• sporządzanie umów na usługi oraz prace realizowane przez Dział,

• przygotowanie pism wychodzących z zakresu powierzonego przez Kierownika,

• obsługa korespondencji,

• prowadzenie ksiąg inwentarzowych wraz z ewidencją majątku w Kwesturze - zgodnie z obowiązującymi w Uczelni zasadami i regulaminami

Wymagania

NIEZBĘDNE WYMAGANIA W ZAKRESIE KWALIFIKACJI I UMIEJĘTNOŚCI:

• wykształcenie: minimum średnie techniczne,

• doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,

• znajomość ustawy Prawo budowlane oraz ustawy Prawo zamówień publicznych,

• dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole,

• komunikatywność i dyspozycyjność,

• obsługa komputera, bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office,

• samodzielność, inicjatywa.

 

DODATKOWE WYMAGANIA:

• szybkość dostosowania się do nowych wyzwań i zadań,

• umiejętność pracy pod presją czasu,

• podejście analityczne,

• rzetelność i terminowość.

 

WYMAGANE DOKUMENTY:

- kwestionariusz (CV),

- list motywacyjny,

- inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności wymagane na danym stanowisku pracy.

Prosimy o dołączenie podpisanego oświadczenia dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (ze strony UP Kraków: zakładka- pracownik/oferty pracy/dokumenty do pobrania).

Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie zastrzega sobie prawo do powiadomienia o zakwalifikowaniu do dalszych etapów naboru jedynie wybranych kandydatów, a także do niewyłonienia kandydatury do zatrudnienia.

Kandydat, który nie został wyłoniony w procesie rekrutacji zobowiązany jest do odbioru dokumentów w Dziale Spraw Pracowniczych w terminie 30 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu. Po tym terminie dokumenty nieodebrane ulegną komisyjnemu zniszczeniu.

 

OFERUJEMY:

• umowę o pracę,

• stałe wynagrodzenie,

• dodatek stażowy, premia,

• świadczenia z ZFŚS,

• niezbędne narzędzia pracy,

• szanse związane z rozwojem Uczelni.

Prezentacja firmy

Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie jest ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
22/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja Publiczna

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi