#

Specjalista w Dziale ds. Inwestycji i Remontów

Agencja Mienia Wojskowego

Poznań, wielkopolskie

Specjalista w Dziale ds. Inwestycji i Remontów

Miejsce pracy: Poznań

OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 67/23

Agencja Mienia Wojskowego

ogłasza nabór na stanowisko

Specjalista w Dziale ds. Inwestycji i Remontów

Oddział Regionalny AMW w Poznaniu

Oferujemy:

  • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
  •  zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.

Główne obowiązki:

  • nadzorowanie i rozliczanie prowadzonych zadań remontowych, inwestycyjnych oraz zadań związanych z utrzymaniem nieruchomości i obiektów budowlanych,
  • realizacja zadań remontowo-budowlanych w zakresie sporządzania kosztorysów, przygotowania warunków realizacji umów, nadzoru i kontroli postępu robót, przygotowywania specyfikacji technicznych,
  • przygotowywanie dokumentów do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności opisu przedmiotu zamówienia, kalkulacji, kryteriów oceny oraz udział w pracach komisji przetargowej,
  • sporządzenie opinii technicznych i uzgodnień branżowych, prowadzenie korespondencji wewnętrznej oraz z podmiotami zewnętrznymi,
  • weryfikacja kosztorysów inwestorskich, przedmiarów na zamierzenia remontowe w lokalach mieszkalnych oraz kwaterach internatowych przed ponownym zasiedleniem.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie min. średnie, 
  • min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji zadań zbliżonych do wymienionych w głównych obowiązkach,
  • znajomość procesu budowlanego oraz doświadczenie w przygotowywaniu i rozliczeniu zadań remontowych,
  • znajomość ustaw: prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, o własnościach lokali, o gospodarce nieruchomościami, kpa oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
  • znajomość aktów prawnych związanych z działalnością Agencji, tj. ustawy o Agencji Mienia Wojskowego i o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
  • znajomość pakietu MS Office, 
  • umiejętność kosztorysowania (program Norma Pro).

Wymagania dodatkowe:

  • zdolności analityczne, samodzielność , komunikatywność, terminowość,
  • umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu,
  •  prawo jazdy kat. B.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • cv i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
  • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).

Termin składania dokumentów: 12 kwietnia 2023 r. 

Miejsce składania dokumentów: 

Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
  z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 67/23”

lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online

Metody i techniki naboru:

  • weryfikacja formalna dokumentów,
  •  sprawdzian wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje:

  • oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
  • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46.
Prosimy o pobranie i dostarczenie z dokumentami wypełnionego załącznika zamieszczonego poniżej (dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).

Oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie
osiwadczenie-osoby-ubiegajacej-sie-o-zatrudnienie.doc

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Zgoda-na-przetwarzanie-danych-osobowych.docx

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi