#

Specjalista w Dziale ds. Finansowo-Księgowych

Agencja Mienia Wojskowego

Zielona Góra, lubuskie

Specjalista w Dziale ds. Finansowo-Księgowych

Miejsce pracy: Zielona Góra

OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 68/23

Agencja Mienia Wojskowego

ogłasza nabór na stanowisko

Specjalista w Dziale ds. Finansowo-Księgowych

Oddział Regionalny AMW w Zielonej Górze


Oferujemy:

  • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
  • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.

Główne obowiązki:

  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, środków trwałych w budowie, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia niskocennego,
  • uzgadnianie faktur sprzedaży pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami ustawy o podatku od towarów i usług,
  • prowadzenie i uzgadnianie ewidencji rejestrowanych dokumentów w rejestrach VAT, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami,
  • dokonywanie kontroli kompletności i formalno-rachunkowej rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
  • weryfikacja dowodów księgowych i dekretów kontrolingowych pod względem prawidłowości ujęcia w księgach rachunkowych, zgodnie z obowiązującą polityką rachunkowości,
  • udział w procesie planowania finansowego, monitorowania wykonania planu oraz oceny realizacji planów i odchyleń.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • min. 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym rok w zakresie zadań zbliżonych do wymienionych w głównych obowiązkach,
  • znajomość ustaw o: rachunkowości, finansach publicznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, podatku od towarów i usług VAT oraz rozporządzenia o klasyfikacji środków trwałych,
  • znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji, tj.: ustawy o Agencji Mienia Wojskowego i o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
  • podstawowa znajomość zasad analizy finansowej,
  • biegła obsługa pakietu MS Office,
  • odpowiedzialność, dokładność, sumienność, terminowość oraz dobra organizacja pracy własnej,
  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.

Wymagania dodatkowe:

  • preferowane wykształcenie wyższe ekonomiczne z zakresu rachunkowości,
  • mile widziana doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • cv i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór dostępny na stronie AMW dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
  • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór dostępny na stronie AMW dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).

Termin składania dokumentów: 21 kwietnia 2023 r.

Miejsce składania dokumentów: 

Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
 z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 68/23”

lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online

Metody i techniki naboru:

  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • sprawdzian wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje:

  • oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
  • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 98 13.
Prosimy o pobranie i dostarczenie z dokumentami wypełnionego załącznika zamieszczonego poniżej (dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).

Oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie
osiwadczenie-osoby-ubiegajacej-sie-o-zatrudnienie.doc

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Zgoda-na-przetwarzanie-danych-osobowych.docx

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi