Znasz hiszpański oraz zależy Ci na korzystaniu z niego w codziennej pracy?
Chcesz być częścią zgranego zespołu pośród różnych języków i kultur?
Dołącz do naszego działu Back Office i rozwijaj się razem z nami!
Nasza firma to międzynarodowe contact center. Na co dzień zajmujemy się dosprzedażą w sektorze zdrowia i urody na kilkunastu rynkach zagranicznych.
Aktualnie poszukujemy osoby ze znajomością języka hiszpańskiego, która wesprze nasz zespół doradców i obejmie stanowisko:
Specjalista ds. Back office z językiem Hiszpańskim – 1/2 etatu (Kraków)
Twoja rola składać się będzie z dwóch głównych elementów:
- obsługa mailowa
- obsługa telefoniczna infolinii informacyjno - reklamacyjnej
W ramach obsługi mailowej:
- udzielanie klientom informacji nt produktów, etapie realizacji ich zamówienia, statusu przesyłki;
- przyjmowanie reklamacji oraz wprowadzanie ich do systemu;
- informowanie klientów w zakresie procedury reklamacji i zwrotów.
W ramach obsługi telefonicznej na infolinii:
- udzielanie klientowi niezbędnych informacji w zakresie produktów, stopnia realizacji ich zamówienia, statusu przesyłki, procedury reklamacji i zwrotów;
- kontakt z klientami, którzy chcą zrezygnować z zamówienia –Twoim zadaniem będzie przekonać ich do zmiany decyzji.
Poszukujemy osób:
- znających język hiszpański na poziomie min. B2 w mowie i piśmie;
- chętnych do podjęcia pracy w wymiarze od 1/2 etatu;
- skrupulatnych, sumiennych i dokładnych.
Oferujemy:
- praktyczny kontakt z językiem;
- pracę w dogodnym dla Ciebie wymiarze godzin w tygodniu;
- stawkę godzinową do uzgodnienia;
- świetną szefową Justynę, z którą można konie kraść;
- międzynarodową lecz niekorporacyjną atmosferę pracy;
- nowoczesne biuro w atrakcyjnej lokalizacji (Czyżyny).
Sprawdź nas i wyślij swoje CV już dziś!