Opis stanowiska pracy
Twój zakres obowiązków:
- Sprzedaż usług Orange Polska.
- Edukowanie Klientów o dostępnych dla nich ofertach, usługach oraz technologiach.
- Udzielanie wsparcia technicznego Klientom w zakresie oferowanego sprzętu.
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów.
- Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się i przekonywania.
- Zainteresowanie nowinkami technologicznymi.
- Chęć współpracy w zespole.
Zespół:
Dołączysz do zgranego zespołu specjalistów z doświadczeniem sprzedażowym, otwartym na współpracę i budującym dobre relacje z Klientem. Gwarantujemy wsparcie w zakresie wdrożenia i rozwój kompetencji sprzedażowych. Twoim szefem będzie Agnieszka Bąk
Prezentacja firmy
Jesteśmy liderem na polskim rynku telefonii stacjonarnej, interne...
Jesteśmy liderem na polskim rynku telefonii stacjonarnej, internetu i transmisji danych. Jako jedyny operator, oferujemy kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne dostępne w całym kraju.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 19/03/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Elektronika / Telekomunikacja, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie